С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
7 юли 2019, 13:47, 2182 прочитания

Daimler и BMW ще работят заедно по автономните си автомобили

Гигантите в индустрията са принудени да си сътрудничат заради огромните суми за инвестиции

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Германските гиганти и основни конкуренти в автомобилната индустрия BMW и Daimler ще си партнират в разработването на технология за автономни автомобили, пише Reuters. Двете фирми ще обединят работата на общо 1200-те си разработчика в сделка, която няма да бъде ексклузивна и двете компании ще имат възможност да работят и с други производители. Това е пореден случай, в който компаниите от автомобилния сектор обединяват сили поради прекалено големите суми, които са нужни за инвестиции в технологиите на бъдещето, както и намаляващата печалба заради тях.

Стратегическото партньорство между двете ще се фокусира върху разработването на технологии за подпомагано и автоматизирано шофиране на високоскоростни пътища, както и автоматизирано паркиране, обявиха от компаниите. Разработките на общия екип ще бъдат вкарани в колите на отделните производители


Няма време

Двата производителя обявиха плановете си за обща работа за пръв път през февруари тази година. И двете компании обявиха, че очакват технологията да бъде готова за автомобилите на масовия пазар през 2024 г.

И при двете компании обаче има проблеми. Daimler, която произвежда Mercedes и други марки автомобили, предупреди инвеститорите си по-рано през годината, че
печалбата през тази и идните години ще бъде по-малка. Същото направи и BMW, като причините са еднакви: нуждата от повече инвестиции в електрически и автономни автомобили. Двете компании са най-големите германски производители на коли след групата на Volkswagen.



Самата Volkswagen е в последните етапи на разговори за подобен тип сътрудничество с Ford за разработването на безпилотни и електрически коли. Според немската медия Handelsblatt тя ще бъде одобрена на 11 юли. Един от проблемите на традиционните компании от индустрията е, че освен със самите себе си те се конкурират и с технологични гиганти като Uber или Waymo, отделения от Google стартъп за автономна технология.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Етикети: BMW Daimler Volkswagen

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Netflix е добавила 6.5 млн. нови абонати в последното тримесечие без конкуренция Netflix е добавила 6.5 млн. нови абонати в последното тримесечие без конкуренция

Компанията показва притеснително забавяне в основни показатели още преди навлизането на Disney и Apple

17 окт 2019, 43 прочитания

"А1 България" отчита двуцифрен ръст на приходи и печалба през третото тримесечие "А1 България" отчита двуцифрен ръст на приходи и печалба през третото тримесечие

Силните резултати идват след по-добро представяне във всички сегменти от дейността на телекома

16 окт 2019, 1171 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Deutsche Bank съкращава 18 хил. служители и свива инвестиционния си бизнес

Това е най-голямото преструктуриране на банката от десетилетия, което ще ѝ струва 7.4 млрд. долара

Още от Капитал
Доктор Ружа и пътят на милиардите

Само до есента на 2016 г. схемата OneCoin е събрала над 3.3 млрд. eвро, а печалбата е над 2 млрд. евро

Сметка за основни операции - струва ли си

Всеки, който ползва рядко банкови услуги, може да се възползва от опцията, но и не само той

София: този път има интрига

За пръв път от над 10 години в София се води истинска политическа кампания. "Капитал" прекара по един ден с четиримата основни кандидати, за да види отвътре как те се борят за гласовете на софиянци

Кеч с корупцията

За близо две години съществуване антикорупционната комисия не само не постигна резултати, но и създаде корупция

В Белград, на чисто

С изложбата The Cleaner Марина Абрамович показва творчеството си в родния Белград след 44-годишно отсъствие

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10