С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
11 юли 2019, 13:37, 1310 прочитания

Услугата за стрийминг на музика на Amazon e най-бързоразвиващата се

Ръстът на абонатите й е по-голям от този на Spotify и Apple

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Amazon печели нови абонати на услугата си за стрийминг на музика по-бързо от конкурентите като Spotify, Apple и Google. Така сферата на стрийминга на музика се превръща в поредната, чийто баланс е нарушен от гиганта за електронна търговия, съобщава Financial Times.

Увеличението


Броят на хората, които са се абонирани за Amazon Music Unlimited, е нараснал с близо 70% през изминалата година според хора, запознати с представянето на услугата. През април Amazon е имала над 32 млн. абонати на всички си музикални услуги, включително Unlimited и Prime Music.

От друга страна Spotify, която е най-голямата услуга за стрийминг на музика в света със своите над 100 млн. абонати, нараства с близо 25% годишно. "Хората не обръщат толкова внимание на услугите за стрийминг на музика на Amazon, колкото на Apple и Spotify, но ръстът е добър", коментира анализаторът от Midia Research Марк Мълиган.

Стрийминг услугите върнаха оптимизма на музикалната индустрия след повече от десетилетие на спад. Amazon има дългогодишен опит с тази индустрия, след като през деветдесетте години компанията продаваше компактдискове. Гигантът за електронна търговия обаче се забави с пускането на собствената си услуга за стрийминг – това се случи през есента на 2016 г., или цели две години след старта на еквивалентната услуга на Apple.



Въпреки това обаче Amazon набира инерция през последните месеци. Популярността на услугата на гиганта расте и благодарение на потребителите, които използват умния асистент Alexa чрез безжичния говорител Еcho. Amazon Music е на цена от 10 долара на месец, но цената спада за потребителите с абонамент Prime (8 долара), както и за такива, които притежават Еcho устройство (4 долара).

Ръководителят на Amazon Music Стив Бум казва, че тяхната потребителска база се различава от тези на конкурентните услуги за стрийминг на музика. Според Midia Research около 14% от абонатите на Amazon Music са на възраст над 55 години. За сравнение – едва 5% от клиентите на Spotify са от същата възрастова група. "Ние не се борим за едни и същи клиенти. За да може индустрията да достигне пълния си потенциал, не можем да се концентрираме единствено върху потребителите между 15 и 22 години", коментира Бум. Amazon не разкрива приходите си от музика, но анализаторите ги оценяват като малка част от цялостната му дейност.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Ранна регистрация до 02.09.2019 г.

Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Дяловите инвестиции в Централна и Източна Европа растат, но не и в България Дяловите инвестиции в Централна и Източна Европа растат, но не и в България

През 2018 г. фондовете с фокус върху региона са набрали 1.8 млрд. евро и са вложили 2.7 млрд. евро

21 авг 2019, 688 прочитания

Депозитите нарастват, но лихвите остават ниски Депозитите нарастват, но лихвите остават ниски

По-голямо предлагане на жилища и потенциално забавяне на растежа на цените прогнозира БНБ

21 авг 2019, 829 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Само една осма от най-замърсяващите компании ще намалят вредните си емисии

Повечето големи компании, чиято дейност е свързана с отделяне на CO2, няма да постигнат целите си в областта на климата

Сметищата на гнева в Русия

Боклукът се превръща в политически проблем, който канализира недоволството и обединява различни групи около една кауза

Лаборатория на края на света

Българската база на Антарктида ще има нова сграда

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Ново място: Bug Coffee

Най-новото попълнение на улица "Асен Златаров" идва на мястото на затворилото врати Percolate

Кино: "Имало едно време в... Холивуд"

Тарантино с филмово густо за носталгията и нихилизма