С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
11 юли 2019, 13:37, 1058 прочитания

Услугата за стрийминг на музика на Amazon e най-бързоразвиващата се

Ръстът на абонатите й е по-голям от този на Spotify и Apple

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Amazon печели нови абонати на услугата си за стрийминг на музика по-бързо от конкурентите като Spotify, Apple и Google. Така сферата на стрийминга на музика се превръща в поредната, чийто баланс е нарушен от гиганта за електронна търговия, съобщава Financial Times.

Увеличението


Броят на хората, които са се абонирани за Amazon Music Unlimited, е нараснал с близо 70% през изминалата година според хора, запознати с представянето на услугата. През април Amazon е имала над 32 млн. абонати на всички си музикални услуги, включително Unlimited и Prime Music.

От друга страна Spotify, която е най-голямата услуга за стрийминг на музика в света със своите над 100 млн. абонати, нараства с близо 25% годишно. "Хората не обръщат толкова внимание на услугите за стрийминг на музика на Amazon, колкото на Apple и Spotify, но ръстът е добър", коментира анализаторът от Midia Research Марк Мълиган.

Стрийминг услугите върнаха оптимизма на музикалната индустрия след повече от десетилетие на спад. Amazon има дългогодишен опит с тази индустрия, след като през деветдесетте години компанията продаваше компактдискове. Гигантът за електронна търговия обаче се забави с пускането на собствената си услуга за стрийминг – това се случи през есента на 2016 г., или цели две години след старта на еквивалентната услуга на Apple.



Въпреки това обаче Amazon набира инерция през последните месеци. Популярността на услугата на гиганта расте и благодарение на потребителите, които използват умния асистент Alexa чрез безжичния говорител Еcho. Amazon Music е на цена от 10 долара на месец, но цената спада за потребителите с абонамент Prime (8 долара), както и за такива, които притежават Еcho устройство (4 долара).

Ръководителят на Amazon Music Стив Бум казва, че тяхната потребителска база се различава от тези на конкурентните услуги за стрийминг на музика. Според Midia Research около 14% от абонатите на Amazon Music са на възраст над 55 години. За сравнение – едва 5% от клиентите на Spotify са от същата възрастова група. "Ние не се борим за едни и същи клиенти. За да може индустрията да достигне пълния си потенциал, не можем да се концентрираме единствено върху потребителите между 15 и 22 години", коментира Бум. Amazon не разкрива приходите си от музика, но анализаторите ги оценяват като малка част от цялостната му дейност.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Ryanair свива прогнозата си за 2020 г. и може да затвори бази и линии Ryanair свива прогнозата си за 2020 г. и може да затвори бази и линии

От София нискотарифната компания пуска нова линия до Марсилия през този зимен сезон и засега не предвижда свиване на програмата

16 юли 2019, 475 прочитания

Американските производители на марихуана търсят растеж във Великобритания Американските производители на марихуана търсят растеж във Великобритания

Лондон легализира канабиса само за медицински цели, но страната би спечелила, ако допусне употребата за развлечение

16 юли 2019, 788 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Само една осма от най-замърсяващите компании ще намалят вредните си емисии

Повечето големи компании, чиято дейност е свързана с отделяне на CO2, няма да постигнат целите си в областта на климата

София провали идеята за велоконцесия

Сбъркана философия в основата й превърна конкурса в битка за рекламни площи на няколко играчи в бранша

Защо се срина морският туризъм

Сезонът се движи с намаление от 20%, а туристическото министерство закъснява с мерките за следващото лято

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Ново място: "КО-ОП"

Коуъркинг пространството отваря врати с амбицията да среща различни професионалисти, публики и изкуства

I like to move it, move it

В света на Ingress - GPS базираната игра от създателите на Pokemon Go, която подтиква към движение и социални контакти