С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
11 юли 2019, 13:37, 1415 прочитания

Услугата за стрийминг на музика на Amazon e най-бързоразвиващата се

Ръстът на абонатите й е по-голям от този на Spotify и Apple

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Amazon печели нови абонати на услугата си за стрийминг на музика по-бързо от конкурентите като Spotify, Apple и Google. Така сферата на стрийминга на музика се превръща в поредната, чийто баланс е нарушен от гиганта за електронна търговия, съобщава Financial Times.

Увеличението


Броят на хората, които са се абонирани за Amazon Music Unlimited, е нараснал с близо 70% през изминалата година според хора, запознати с представянето на услугата. През април Amazon е имала над 32 млн. абонати на всички си музикални услуги, включително Unlimited и Prime Music.

От друга страна Spotify, която е най-голямата услуга за стрийминг на музика в света със своите над 100 млн. абонати, нараства с близо 25% годишно. "Хората не обръщат толкова внимание на услугите за стрийминг на музика на Amazon, колкото на Apple и Spotify, но ръстът е добър", коментира анализаторът от Midia Research Марк Мълиган.

Стрийминг услугите върнаха оптимизма на музикалната индустрия след повече от десетилетие на спад. Amazon има дългогодишен опит с тази индустрия, след като през деветдесетте години компанията продаваше компактдискове. Гигантът за електронна търговия обаче се забави с пускането на собствената си услуга за стрийминг – това се случи през есента на 2016 г., или цели две години след старта на еквивалентната услуга на Apple.



Въпреки това обаче Amazon набира инерция през последните месеци. Популярността на услугата на гиганта расте и благодарение на потребителите, които използват умния асистент Alexa чрез безжичния говорител Еcho. Amazon Music е на цена от 10 долара на месец, но цената спада за потребителите с абонамент Prime (8 долара), както и за такива, които притежават Еcho устройство (4 долара).

Ръководителят на Amazon Music Стив Бум казва, че тяхната потребителска база се различава от тези на конкурентните услуги за стрийминг на музика. Според Midia Research около 14% от абонатите на Amazon Music са на възраст над 55 години. За сравнение – едва 5% от клиентите на Spotify са от същата възрастова група. "Ние не се борим за едни и същи клиенти. За да може индустрията да достигне пълния си потенциал, не можем да се концентрираме единствено върху потребителите между 15 и 22 години", коментира Бум. Amazon не разкрива приходите си от музика, но анализаторите ги оценяват като малка част от цялостната му дейност.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

"Активни потребители": "Палмовият продукт измести сиренето в баничките" 6 "Активни потребители": "Палмовият продукт измести сиренето в баничките"

Проучване на асоциацията показва отсъствие на сирене в традиционната бърза закуска

13 окт 2019, 3787 прочитания

Идва нова вълна от евтини кредити за бизнеса 1 Идва нова вълна от евтини кредити за бизнеса

Националният гаранционен фонд сключи първите споразумения по програмата за споделяне на риска, активни са ЕИФ и държавния Фонд на фондовете

13 окт 2019, 1171 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Само една осма от най-замърсяващите компании ще намалят вредните си емисии

Повечето големи компании, чиято дейност е свързана с отделяне на CO2, няма да постигнат целите си в областта на климата

Арабският пробив на IPS

Българската семейна компания "Интернешънъл пауър съплай" завърши ключов проект за Saudi Aramco

Фандъкова, когато не е кмет

Желанието на настоящата кметица е да се еманципира от ГЕРБ и да спечели на своя страна "умните и красивите"

Борис Бонев: между гражданите и политиката

Единственият непартиен кандидат се бори за гласове с малък бюджет и без подкрепа от партийни структури

София: този път има интрига

За пръв път от над 10 години в София се води истинска политическа кампания. "Капитал" прекара по един ден с четиримата основни кандидати, за да види отвътре как те се борят за гласовете на софиянци

Кино: "Писма от Антарктида"

Модерна мелодрама за лъжата от любов

Другари срещу "хулигани"

Изложба изследва хомосексуалността в България по време на комунизма