L'Oreal се радва на силни продажби в Китай въпреки икономическото забавяне

Според главния изпълнителен директор това се дължи на големия интерес на младите хора към луксозните продукти

Продажбите в азиатската страна са нараснали с 33% миналата година
Продажбите в азиатската страна са нараснали с 33% миналата година
Продажбите в азиатската страна са нараснали с 33% миналата година    ©  Reuters
Продажбите в азиатската страна са нараснали с 33% миналата година    ©  Reuters

Бизнесът на козметичната компания L’Oreal все повече расте в Китай. Според главния изпълнителен директор Жон-Пол Агон марки като Lancome и Maybeline са най-предпочитаните от потребителите въпреки икономическото забавяне в страната.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар