С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
14 юли 2019, 12:37, 2293 прочитания

L'Oreal се радва на силни продажби в Китай въпреки икономическото забавяне

Според главния изпълнителен директор това се дължи на големия интерес на младите хора към луксозните продукти

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Бизнесът на козметичната компания L’Oreal все повече расте в Китай. Според главния изпълнителен директор Жон-Пол Агон марки като Lancome и Maybeline са най-предпочитаните от потребителите въпреки икономическото забавяне в страната.

Различният пазар


"Бизнесът ни в Китай удвои размера си за последните четири години, а пазарът на продукти за разкрасяване все още е много динамичен. Най-силен е луксозният сегмент", казва той в интервю за Financial Times. "Знаем, че има много индустрии и други категории продукти, в които се наблюдава забавяне, но, честно казано, на нашия пазар няма такова нещо", обяснява Агон.

Благодарение именно на тази динамика L’Oreal генерира в Китай 10% от световните си продажби.
За пръв път в историята на френската компания Азия изпревари Западна Европа като най-силен регион по продажби за първото тримесечие на годината.


Според Berenberg около 85% от растежа на L’Oreal идва от Китай, обаче в същото време тази "силна концентрация създава риск от спад", като се има предвид, че продажбите в Северна Америка и Западна Европа се понижиха леко миналата година. Очакванията на МВФ са икономиката на Китай да нарасне с 6.2% през 2019 г., което е спад с 0.4 пр. пункта в сравнение с миналата година. Това е и най-ниската ѝ стойност за последните 28 години.



Агон казва, че продажбите на разкрасяващи продукти се увеличават все повече благодарение на средната класа в страната, докато електронната търговия позволява разрастването на мрежата и в по-малките градове и провинциални региони.

Главният изпълнителен директор е в компанията от 41 години и стартира бизнеса в Китай през 1997 г., когато наема петима души в офис в Шанхай. Към днешна дата броят им е 9700, а марките, които компанията предлага - 21.


Благодарение на младите

Продажбите в азиатската страна са нараснали с 33% миналата година, като тези на органични продукти са се вдигнали със 7.1% - най-големият им растеж от десетилетие насам. Според Агон е изненадващ интересът на младите хора от малките и средните градове, които се интересуват от луксозни продукти и купуват марки като Giorgio Armani или Yves Saint Laurent. Обикновено в другите държави тийнейджърите първоначално се ориентират към масовите брандове.

"Пътувам много по света и за мен е ясно, че Китай е мястото, на което младите потребители имат най-голям ентусиазъм да купуват козметични продукти", казва той. "Без да се колебаят, избират луксозната и висококачествена козметика, защото искат най-доброто."

След като следи ползите от електронната търговия и силния онлайн пазар в Китай, L’Oreal учи ценни уроци там, които после прилага на други пазари, обяснява още Агон.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Huawei призна, че американските санкции се отразяват на бизнеса й Huawei призна, че американските санкции се отразяват на бизнеса й

Компанията не се справя с намирането на заместител на услугите на Google

21 окт 2019, 255 прочитания

Българската "Ботрон" попада в тазгодишната класация Deloitte Fast 50 Българската "Ботрон" попада в тазгодишната класация Deloitte Fast 50

Приходите на софтуерната компания растат с 503% в рамките на три години

21 окт 2019, 503 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Асарел-Медет" ще инвестира 150 млн. лв. тази година

Проучване на ИПИ показва, че повече млади семейства отиват да живеят в Панагюрище

Още от Капитал
Балканска телекомуникационна компания

Новият собственик на дружеството ще бъде оценената на 2.6 млрд. евро регионална телеком и медийна група United Group

Новите инженери на "Бош"

Германската група направи инженеринг център в София, който разработва технологии за автомобилната индустрия

Да сготвиш Боби Михайлов

Как расистките изстъпления на агитките, които властта използва за собствена употреба, свалиха президента на БФС и отекнаха по света

Нобел за икономика: Как да се правят ефективни реформи

Тазгодишните лауреати намират начин да използват полеви изследвания, за да избегнат политиките тип "проба-грешка"

Kалендар и домашно кино

По-интересните събития от уикенда и седмицата

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10