Carrefour започва доставки по домовете в партньорство със стартъпа Glove
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Carrefour започва доставки по домовете в партньорство със стартъпа Glove

Целта е потребителите да са получили желаните продукти в дома си в рамките на 30 минути от времето, в което са заявили своята поръчка

Carrefour започва доставки по домовете в партньорство със стартъпа Glove

От октомври услугата ще е достъпна в четири държави - Франция, Испания, Италия и Аржентина

3150 прочитания

Целта е потребителите да са получили желаните продукти в дома си в рамките на 30 минути от времето, в което са заявили своята поръчка

© Reuters


Френската верига супермаркети Carrefour вече ще извършва доставки по домовете. Това става възможно благодарение на испанския стартъп Glovo, с когото си партнира, съобщава Reuters. Френската компания се опитва да се справи с нарастващата конкуренция от е-търговци като Amazon, както и с други местни съперници, които вече се ориентират към съвместна работа с технологични компании.

По-удобно е така

Доставките по домовете ще започнат през октомври, като компанията ще ги извършва на територията на четири държави - Франция, Испания, Италия и Аржентина. Целта е потребителите да са получили желаните продукти в дома си в рамките на 30 минути от времето, в което са заявили своята поръчка.

"Благодарение на партньорството си с Glove Carrefour ще предлага доставка по домовете за 30 минути. По този начин компанията оптимизира онлайн присъствието си и в същото време се отваря за нуждите на нови клиенти", заяви директорът на Carrefour Амели Кастера.

Традиционните супермаркет вериги по света все по-често изявяват желание да си партнират с онлайн търговци като Amazon. Това се дължи на нарастващия брой на клиентите, които предпочитат да се възползват от услугата за доставка по домовете.

Най-значимият конкурент на Carrefour във Франция вече си партнира с Amazon, а другият ѝ съперник - Мarks & Spencer, наскоро сформира съвместно предприятие с пионера на пазара Ocado.

От друга страна, Glovo се конкурира с платформи като Uber Eats и Deliveroo. Испанската компания обяви през април, че е набрала финансиране на стойност 150 млн. евро.

Френската верига супермаркети Carrefour вече ще извършва доставки по домовете. Това става възможно благодарение на испанския стартъп Glovo, с когото си партнира, съобщава Reuters. Френската компания се опитва да се справи с нарастващата конкуренция от е-търговци като Amazon, както и с други местни съперници, които вече се ориентират към съвместна работа с технологични компании.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK