С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
21 юли 2019, 14:10, 2671 прочитания

Carrefour започва доставки по домовете в партньорство със стартъпа Glove

От октомври услугата ще е достъпна в четири държави - Франция, Испания, Италия и Аржентина

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Френската верига супермаркети Carrefour вече ще извършва доставки по домовете. Това става възможно благодарение на испанския стартъп Glovo, с когото си партнира, съобщава Reuters. Френската компания се опитва да се справи с нарастващата конкуренция от е-търговци като Amazon, както и с други местни съперници, които вече се ориентират към съвместна работа с технологични компании.

По-удобно е така


Доставките по домовете ще започнат през октомври, като компанията ще ги извършва на територията на четири държави - Франция, Испания, Италия и Аржентина. Целта е потребителите да са получили желаните продукти в дома си в рамките на 30 минути от времето, в което са заявили своята поръчка.

"Благодарение на партньорството си с Glove Carrefour ще предлага доставка по домовете за 30 минути. По този начин компанията оптимизира онлайн присъствието си и в същото време се отваря за нуждите на нови клиенти", заяви директорът на Carrefour Амели Кастера.

Традиционните супермаркет вериги по света все по-често изявяват желание да си партнират с онлайн търговци като Amazon. Това се дължи на нарастващия брой на клиентите, които предпочитат да се възползват от услугата за доставка по домовете.



Най-значимият конкурент на Carrefour във Франция вече си партнира с Amazon, а другият ѝ съперник - Мarks & Spencer, наскоро сформира съвместно предприятие с пионера на пазара Ocado.
От друга страна, Glovo се конкурира с платформи като Uber Eats и Deliveroo. Испанската компания обяви през април, че е набрала финансиране на стойност 150 млн. евро.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Office 1 Superstore разширява бизнеса си зад граница Office 1 Superstore разширява бизнеса си зад граница

Кооперация "Панда" - притежател на марката за цял свят, финализира преговори с чуждестранни партньори

22 окт 2019, 814 прочитания

Facebook отпадна от Топ 10 на най-скъпите марки в света Facebook отпадна от Топ 10 на най-скъпите марки в света

За поредна година на първо място попада Apple

22 окт 2019, 673 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
По-ниските лихви свиват маржовете на банките в САЩ

Цената на акциите на Wells Fargo падна, тази на книжата на Goldman Sachs се повиши, докато инвеститорите се фокусират върху въздействието от решенията на Фед

Още от Капитал
Балканска телекомуникационна компания

Новият собственик на дружеството ще бъде оценената на 2.6 млрд. евро регионална телеком и медийна група United Group

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

Германия си иска парите

Започва сагата с приемането на бюджета на ЕС за периода 2021 - 2027

Сирийската авантюра на Ердоган подкопава НАТО

Може ли Северноатлантическият алианс бъде въвлечен във война заради Турция

Джазменът като блусар

Китаристът Джон Скофийлд за това какво наистина има значение в музиката

Кино: "Близнакът"

Анг Лий опитва екшън трилър от ново поколение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10