С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
23 юли 2019, 14:11, 1527 прочитания

BMW и Tencent изграждат изчислителен център за автономни автомобили в Китай

До 2020 г. китайският пазар в този сектор ще генерира 15 млрд. долара годишно

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Германският автопроизводител BMW и китайският онлайн гигант Tencent обединяват усилията си за създаване на изчислителен център в Китай, който да помогне за развитието на автономните автомобили в най-големия автомобилен пазар в света, пише Reuters.

Двете компании не разкриха инвестицията в локацията, но източници, запознати със сделката, твърдят, че центърът ще бъде построен в източния град Тиендзин. Tencent управлява една от най-големите облачни платформи в Китай, предоставяща услуги от съхранение на данни до онлайн изчисления.


Името на проекта е BMW Group China High Performance D3 Platform. По план работата му трябва да започне до края на годината, става ясно от изявление, дадено в края на миналата седмица. Компютърният център ще предостави данни на автомобилите възможности, които да им помогнат да шофират полуавтономно и евентуално автономно.

Китайското правителство е насочено към широкомащабно въвеждане на автономни превозни средства на ранен етап, като ще започне от следващата година. Целта е до 2030 г. 10% от всички продадени превозни средства в страната да бъдат напълно автономни. Китайският пазар за интелигентни и свързани с интернет автомобили ще генерира приходи от 100 милиарда юана (15 млрд. долара) до следващата година, прогнозира правителството.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

3 октомври 2019
Хотел Империал Пловдив

Годишен бизнес форум Industry 4.0


Къде е мястото на България в Индустрия 4.0 и европейската карта на автомобилните производители?
Запазете своето място на форума Industry 4.0, организиран от Капитал, за да почерпите от първа ръка от опита и знанието на глобалните и местни лидери: Daimler, Volvo Group, McKinsey & Company, Schneider Electric, Aurubis и други.

Основни теми на събитието:


  • Перспективите за развитие на индустриалния и автомобилния сектори в страната и региона
  • Бизнес стратегиите за прилагане на нови технологии като AI и 5G на водещи европейски производители
  • Умните решения за по-добро използване на ресурсите и кръгова икономика
  • Конкретните ангажименти на държавата и общините за развитие на индустриалния сектор

Годишен бизнес форум Industry 4.0 Запазете билет

Прочетете и това

Naspers се разделя на две и прави европейски IT гигант с оценка от 120 млрд. долара Naspers се разделя на две и прави европейски IT гигант с оценка от 120 млрд. долара

Южноафриканската компания листна Prosus на борсата в Амстердам

15 сеп 2019, 84 прочитания

Съдът окончателно блокира повечето активи на "Ремотекс - Раднево" Съдът окончателно блокира повечето активи на "Ремотекс - Раднево"

Очаква се решение и по иск на бивши работници и кредитори, което може да върне имущество във фалиралата компания

15 сеп 2019, 440 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Агрополихим" инвестира 26 млн. лв. в нов резервоар за амоняк

Компанията ще разшири капацитета си за складиране на суровината, която е основна за производството на азотни торове

Португалският инвеститор в българско стъкло

До пет години новият собственик на фабриките за бутилки и буркани в Пловдив и София - BA Glass, планира да вложи 400 млн. лв.

Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

Ковачки цапа, всички му плащат

Горенето на отпадъци става с разрешението на държавните институции въпреки съмненията за спазване на еконормите

Училище в облака

Стратегията на 90-о СОУ привлича все повече ученици от съседни райони и училища с иновативните си методи

Изкуството, майна

Нощта на музеите и галериите се завръща в Пловдив (13-15 септември) със силно международно участие

Кино: "То: Част втора"

Сумата от всичките ни страхове по Стивън Кинг