"Лев инс" отново настоя, че е жертва на застрахователна измама
На пресконференция застрахователят заяви, че проблемът е за десетки милиони евро


Екип на Капитал

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Одитен доклад на Българското бюро "Зелена карта" потвърждава, че "Лев инс" е била обект на застрахователна измама от нейни кореспонденти в чужбина. Това обявиха на пресконференция в петък представители на дружеството, без да покажат документа. Така те потвърдиха, че са отказвали плащания по идващи претенции от Италия по тази причина. Според застрахователя исковете са били за десетки милиони евро.
Измамите били най-често чрез използване на фалшиви свидетели на катастрофи, злоупотреби с откраднати лични документи на хора, които не са участвали в катастрофи, и с подправяни с неверни данни искания за изплащане на щети. За пореден път от "Лев инс" заявиха, че с плащането по такива случаи се нанася удар по националната сигурност и изтича национален капитал.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
Амо, кой е виновен, че сте предприели експанзия на италианския и гръцкия пазар. Щом продаваш там, трябва да имаш там екипи- застрахователни агенти, икономисти и юристи. Ако имаше юристи , това нямаше да стане. Отделно, това е , ако се приеме за вярна тезата им. А може просто да отказват плащане. У нас така е често пъти. Чакат решения на съда. Да, ама там, решенията на съда са за много по- високи обезщетения.
До коментар [#1] от "grayeagle":
Мисля, става въпрос за коли застраховани в България, но уж с ПТП в Италия и италиански автомобили. Или такива дето се купуват в България, но се карат в чужбина, че и от чужденци.
Каквито и да са "Лев Инс", тук в случая става въпрос за безобразие и корупция от страна на българската държава. Която продължава да допуска хиляди автомобили годишно да се регистрират в България, въпреки че основно се карат извън България, и то от чужденци . Точно за това става въпрос - за корупция и безобразие на българската държава. А не защото "Лев Инс" разширявали дейността си, ама без покритие, в Италия или Гърция. Просто българската държава, без покритие, стеснява непрекъснато отговорността си.
Държавата няма отговорности в случая. Единствената и отговорност е, че е дала лиценз на мутренска компания, която доста клиенти е прецакала, видно от задълженията и към тях. Който посее ветрове, ще пожъне бури. Колко душици е изгорила тази компания, време и тя да изгори.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.