Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
23 окт 2019, 0:00, 2122 прочитания

Мариета Йорданова, "Мегасмарт": Легитимните хранителни добавки се познават по отговорността на производителя и отношението му към потребителите

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
В криза ли е браншът на хранителните добавки, след като непрекъснато излизат новини в медиите за различни проблеми, които касаят качество, количество, състав, търговска марка? Какво е мнението на една от популярните компании "Мегасмарт" с над 60 авторски разработки, разказва нейният мениджър Мариета Йорданова:

- Напоследък станахме свидетели на разкрития за популярни и продавани добавки, които са на път да дискредитират един развиващ се бранш. Как ще коментирате това?



Компанията "Мегасмарт" наближава своята осма годишнина. Период, в който можем да говорим и за зрялост, но и за огромен опит, натрупан покрай динамиката, с която вървим напред. През последните години се случи нещо, от което се опасявахме - липсата на контрол породи пълен хаос в сферата на суплементите. Най-страшното – интернет даде възможност привидно безнаказано определени лица да се изживяват като "търговци", като предлагат нелегитимни добавки и печелят от доверието на хората.


Преди няколко години с наш успешен продукт беше злоупотребено и в интернет се появиха продукти с имитиращо съдържание, състав и с неясен произход. Това причини огромни проблеми и дискомфорт, но ние настояхме да упражним правата и задълженията си като производител.

През 2019 нещата са още по-сложни, все повече хора се обръщат към хранителните добавки. Пазарът е много динамичен, а сякаш отговорността се размива. Появяват се лица, които просто вадят нещо от едни кашони, без ясен произход, никой не е сигурен даже дали вътре има описаното съдържание. Един сайт без неясен собственик или група/профил в социалните мрежи и вече имаме стотици продадени бройки. Колелото се завърта, а от това страда и здравето на хората. Ситуацията е критична, при това в целия свят.

Лично аз вярвам, че с обединените усилия на всички ключови фигури в бранша можем да съдействаме за сигурност, за ясни условия и за честна търговия. Това касае здравето на хората и не бива да бъде подценявано.

- Какво можем да направим в този случай?


На първо място, всичко е въпрос до отговорност, а тя е двустранна. Производителите трябва да спазват добър стандарт, да бъдат отговорни, да знаят какво правят. Виждам, че големите имена в бранша се придържат към това, колкото и трудно да е. За всеки отделен продукт трябва документация, всичко трябва да се съхранява и актуализира. Работим с прецизно подбрани доставчици на суровини, технолози, производствена база. Разчитаме на международен опит и партньори, от които изискваме най-доброто за продуктите ни, именно защото поставяме отговорността на първо място. Потребителят трябва да бъде също малко по-критичен, да търси информация за конкретната марка.



Вярваме, че трябва да се промотира комплексна грижа, която да залага не само на силните свойства на фитонутриентите, но и да наложи здравословния начин на живот, спортуването, разумното хранене, отказа от злоупотреба с цигари и алкохол. Нужна е нова култура и от страна на лекарите.

Тук е мястото да споделя, че от "Мегасмарт" сме планирали всичко това от години и работим с железен стандарт. Максимално отворени сме към нашите потребители и зад всяка изпратена добавка стои контакт с пациента, неговия проблем и решението му.
Стремим се да наложим подобен стандарт и при нашите контрагенти, с които работим онлайн и офлайн. Факт е, че практиката дава резултати и хората одобряват това, което правим. Отговорни сме и това е една от най-важните ни черти.


- Какви са новостите при вас? Вие сте компания с иновативни продукти - как реагирате на промените през 2019?



На пазара е новата ни серия "Херба Фикс", които са принципно различен клас продукти на природна основа и на тях залагаме много. Важно е да отбележа, че компанията "Мегасмарт" държи да бъде различна. За нас е важно не само динамичното развитие, но и новаторските посоки. Да бъдеш новатор е единственият начин да затрудниш вървящите след теб имитатори.

Новата ни серия "Херба Фикс" е вече с над 20 продукта, като за България те са от нов вид и са първо поколение природни адюванти. Това са растителни продукти, които са предназначени да помагат на хората с най-разпространените заболявания, получени в резултат на съвременния начин на живот. Те не са универсална панацея, а са предназначени да бъдат в допълнение към модерните лекарствени и терапевтични подходи. Заради тях продължаваме и работата си с лекарите, като искаме да им дадем алтернативно познание, а те да имат по-висока ефективност на терапията. Не по-малко внимание обръщаме и на потребителите. Всеки, който поръча директно на сайта ни, получава допълнителна информация, както и информативна брошура за билколечението, която може да му бъде от полза. Предвиждаме да диференцираме всеки клиент, за да изпращаме индивидуални съвети, както и хранителни и двигателни режими за състоянието му. Искаме да бъдем до пациентите и да сме им подкрепа. Това е модерният подход в здравните грижи, както и нашето послание към потребителите – ще ни познаете по отговорността и по добавената стойност, която стои зад всеки продукт или маркетингов план на "Мегасмарт".
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Тобо Груп" дарява 15 хил. лева за борбата с коронавируса "Тобо Груп" дарява 15 хил. лева за борбата с коронавируса

Компанията подкрепя дейността на лечебните заведения в условията на извънредната ситуация

4 апр 2020, 485 прочитания

Онлайн търговията – с добър имунитет Онлайн търговията – с добър имунитет

Интернет бе сочен за бъдещето на ритейла и преди кризата. Сега значението му рязко се увеличи

3 апр 2020, 978 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Odelo започна производство на стопове за Mercedes край Пловдив

Компанията вече е инвестирала над половината от предвидените 40 млн. евро до 2023 г.

Още от Капитал
Къде изчезна златото

Затварянето на ключови рафинерии и липсата на транспорт почти блокират пазара на физическия благороден метал

Може ли България да надбяга вируса

България използва времето, спечелено от социалната изолация, за минимални подобрения в здравната система и планира да въведе софтуер за следене на заразени и нарушители на карантини. Засиленото тестване все още не се случва

Коронабюджет 1.0: Оптимистичната версия

Правителството поиска спешна ревизия на бюджет 2020, която да му даде по-голяма гъвкавост за маневри

Глобалната рецесия изглежда неизбежна

Коронавирусът инфектира както търсенето, така и предлагането по света

И това ще мине

Как да се съхраним психически по време на пандемия и изолация

20 въпроса: Енчо Керязов

През март "Колибри" издаде първата му биография – "Обичай смело"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10