С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
18 ное 2019, 17:50, 1333 прочитания

Петер Копиец: Хората са в сърцето на нашата компания

Интервю с изпълнителния директор на компанията

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Господин Копиец, кои са основните акценти в работата ви като изпълнителен директор на "Загорка" АД?

Идвайки от друг пазар, който е Германия, съвсем естествено исках да отделя време, за да опозная българския пазар, хората и културата. Имах отлично въведение от моя екип, така че фокусът и усилията ми бяха насочени към стартирането на няколко нови проекта за компанията – представянето на "Загорка IPA" и нашето Zero Zone портфолио. Друга важна сфера, в която се фокусирах, е екипът на компанията, тъй като хората са в сърцето на нашата организация.


Кои са новите продукти в портфолиото на компанията?

Zero Zone е един от проектите, чрез които представихме обединено нашето безалкохолно портфолио. Използвайки дългогодишния пивоварен опит на "Загорка" и нашата компания майка Heineken, ние създадохме гама безалкохолни напитки, която има за цел да даде на потребителите по-добър избор, когато става въпрос за отговорна и умерена консумация. Новата платформа разширява поводите и моментите, в които да се наслаждаваме на любимата бирена напитка: по време на обяд, след тренировка или вечер, когато ни предстои да шофираме. Инвестираме много усилия в развитието и популяризирането на нашето безалкохолно портфолио - за всички наши консуматори, които биха искали да се насладят на бирата без никакви угризения. Zero Zone е мултибранд кампания и включва марките Heineken® 0.0, както и нашите локални марки "Загорка 0.0%" и "Ариана Радлер 0.0%". Засега, портфолиото ни от Zero Zone напитки се приема много добре.

Друго ново попълнение в нашето портфолио тази година е "Загорка IPA".



Ние бяхме първите сред големите пивовари в България, които предложихме стила Indian Pale Ale с локална марка. Направихме нашата "Загорка IPA", следвайки традиционна британска рецепта, но използвайки 100% български съставки и я произвеждаме тук, в нашата пивоварна в Стара Загора.

Постигнахте ли очаквания интерес по отношение на безалкохолни напитки, които пуснахте на пазара?

Да, движим се според нашите планове и очаквания. Zero Zone стана част от много събития, като насърчи отговорната консумация, някои от тях бяха кампанията "Най-добър млад шофьор на България" заедно със Съюза на българските автомобилисти, Dacia Picnic Club и др. По време на Beerфестът в Стара Загора освен позиционирането на Zero Zone предоставихме и безплатна автобусна линия като част от нашата кампания "Когато шофираш, никога не пий алкохол". Имахме и много други активности, показващи, че 0.0% алкохолни продукти предоставят не само отговорен избор, но и възможност да се насладим на любимата напитка при различни поводи.

Кои ще бъдат водещите проекти, които ще реализирате до края на тази и през следващата година?

Основните ни водещи проекти са свързани със стратегията ни за устойчиво развитие в дългосрочен план и това са трите P-та (от английски език: People, Planet, Prosperity), или хора, планета и просперитет и те не могат да бъдат краткосрочни, тъй като няма да бъдат устойчиви.

Хората - това са нашите консуматори, партньори и служители, които са в основата на нашия бизнес и компания. Ние продължаваме да предоставяме винаги най-висококачествените продукти и да се застъпваме за отговорната консумация.

Като най-зелената компания в сектора в нашия доклад за устойчиво развитие обобщихме напредъка си по постигане на целите ни за ефективно използване на водата с дългосрочната програма "Всяка капка" и намаляването на въглеродните емисии също с дългосрочна програма "Drop the C". Като отговорен корпоративен гражданин инвестираме в общностите - управляваме социални и екологични проекти и допринасяме за развитието на икономиката.

Гепард

Текстът е част от специалното издание "Гепард". Изданието е включено в абонаментния план Капитал PRO, но може да бъде закупено и самостоятелно тук.

В списанието класираме най-бързорастящите малки и средни предприятия в страната. Представени са данни за развитието на различни сектори от икономиката, както и фирмени профили на избрани компании. В подреждането през 2019 г. попадат 2269 компании от 28-те региона, класирани на национално ниво, по региони и по сектори.

Вижте още или купете изданието.

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Етикети: IPA бира Загорка

Прочетете и това

France Air Management купува "Ес Ай Джи еър хендлинг" France Air Management купува "Ес Ай Джи еър хендлинг"

Смяната на собствеността на фирмата за отопление и вентилация е част от международна сделка за 222.7 млн. евро

10 дек 2019, 855 прочитания

"Трансметрикс" ще прави софтуер за транспортни компании с еврофинансиране "Трансметрикс" ще прави софтуер за транспортни компании с еврофинансиране

Компанията за логистични решения спечели грант от 3.25 млн. лв. от EIC Accelerator

10 дек 2019, 619 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (19 ноември)

Новата кампания на БФС - равенство във футбола и обединение срещу дискриминацията; Агенцията ExpandX и Wness TV започват да предлагат съвместна услуга; Браншови организации с инициатива за подобряване и развитие на дигиталната среда в България; Коледният дух в рекламата на John Lewis и др.

Още от Капитал
Бъдещият софийски жк "Галакси"

Срещу необявена цена "Галакси инвестмънт груп" стана собственик на най-големия парцел за строителство в рамките на София

На първо място инженер

Станислав Протасов, съосновател на софтуерната компания Acronis

PISA 2018: Образование с часовников механизъм

Тревожно ниските резултати на 15-годишните в България по индикаторите за функционална грамотност се проектират в бъдещето на страната

Трудните книжки

Министерството на труда предлага подмяна на сегашните трудови книжки с нови, без да може да обясни защо не ги цифровизира

ЕСМ на 50

Поглед към влиянителния музикален лейбъл навръх 50-годишнината му

Камион желание

Отново за мобилните кухни, уличната храна и къде да я опитаме този месец

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10