С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
15 авг 2019, 12:35, 1291 прочитания

PayPal търси растеж на пазара в Индия след забавяне в САЩ и Европа

Компанията използва технология за покупки чрез "един клик", за да се пребори с отказващите се в последния миг клиенти

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Американската система за онлайн плащания PayPal засилва присъствието си в Индия, за да отговори на нуждите на 450 млн. онлайн потребители в страната. Това е добро решение, след като компанията се сблъсква със забавяне на растежа на пазарите си в САЩ и Европа. През 2017 г. тя започна да оперира в азиатската страна, за да позволи извършването на локални и глобални разплащания, след като установи, че Индия е от огромно значение за растежа ѝ. Ключовите пазари на Запад са пренаситени, а Индия е "изключително важна", казва главният технологичен директор в PayPal Шри Шивананда в интервю за Financial Times.

Новата примамка


"Когато говорим за различните региони, има държави с изключително значение. В момента Индия е на фокус", казва той. Навлизайки по-сигурно на пазара в страната, PayPal си поставя за цел да се справи с предизвикателството за всички компании в сферата - да намали броя на хората, които поръчват продукт онлайн, но се отказват, преди да са натиснали бутона за покупка. За да окуражи потребителите да завършат поръчка, PayPal е изработила нова технология "от един клик" само за Индия. Чрез нея те прескачат всички неприятни административни стъпки и по-лесно стигат до бутона за поръчка. След като иска да спечели повече клиенти и партньори в Индия, компанията логично увеличава и броя на служителите си, като освен това се оглежда за придобивания.

Миналата година PayPal набра финансиране в размер на 125 млн. долара за създаването на доставчика на терминали Pine Labs. Усилията ѝ са в синхрон с правителствените инициативи, предизвикали бум в цифровите транзакции. Прогнозата на Reserve Bank of India е броят на потребителите, плащащи онлайн, да се увеличи от 100 млн. души в момента до 300 млн. през следващите три години.

Но компанията е притисната от пренаситения пазар, от който не може да избяга. Населението на Индия от 1.3 млрд. души се превърна в ключово бойно поле за световната индустрия за онлайн разплащания. Основното предимство на държавата са над 450-те милиона потребители на мобилен интернет, които са два пъти повече от тези в САЩ, според данни на PwC.



Конкурентите

След като се сблъскаха с много трудности, навлизайки взаимно на пазарите си, инвеститорите от Китай и САЩ също са приковали вниманието си върху технологичния сектор в Индия.


Paytm, която е собственост на китайския гигант за електронна търговия Alibaba, и притежаваната от Walmart PhonePe се разрастват агресивно на пазара. Те се конкурират с Google, Amazon и приложението на Facebook WhatsApp. Мениджърът на PayPal в Индия Анупам Пахия твърди, че компанията става все по-атрактивна за малкия бизнес, производителите и работещите на свободна практика.

Освен това тя разширява обхвата си отвъд големите градски центрове, каквито са Мумбай и Ню Делхи. Според Пахия се наблюдава голям потребителски интерес и извън тях - "всеки един от общо три долара от ритейл износа минава през PayPal". "Хората, които продават своите продукти и услуги по целия свят, сега продават и на местно ниво в Индия", обяснява той.
PayPal има 3500 служителите в Индия и планира да наеме още 1200 до края на годината.


Новата технология на компанията е довела до значителен напредък - по принцип процентът на клиентите, отказващи се от продукта, сложен в шопинг "кошницата", е по-висок в Индия, отколкото в другите пазари, като достига 89%. След пускането на новата услуга, която има шестмесечен тестов период, те са започнали да намаляват. Все пак някои анализатори предвиждат, че в бъдеще на компанията ще ѝ е трудно.

Пазарният дял на PayPal според броя на хората, инсталирали приложението, е едва 1%, което е много далеч от резултата на Paytm от 42% или PhonePe от 33%, става ясно от проучване на изследователската компания Kalagato. "Paytm и PhonePe наистина са се фокусирали върху специфичните за Индия продукти и са инвестирали много в това да образоват клиента", казва Аман Кумар, който е главен бизнес директор в компанията. "Според данните, които имаме, PayPal не е успяла да навлезе в сферата на ритейл плащанията."

Американската компания обаче е готова на всичко, за да генерира растеж в държавата, и обмисля варианти за придобивания на компании. "Ако има смисъл за бизнеса, сме готови да го направим", казва Пахия. "Индия е голям пазар. Ние тъкмо започваме", добавя той.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Пречистено. От "ЕРМАКС БГ" Пречистено. От "ЕРМАКС БГ"

Компанията произвежда пречиствателни станции според индивидуалните потребности на клиента

20 сеп 2019, 297 прочитания

Меките начини да се пораздвижи железницата Меките начини да се пораздвижи железницата

Вагон-ресторантите, онлайн продажбите на билети и обезщетенията за закъснения са лесни мерки, които могат да засилят интереса към компанията

20 сеп 2019, 498 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Berkshire Hathaway на Уорън Бъфет увеличи дела си в Amazon

Компанията на Джеф Безос започва програма за даряване на непродадени стоки

Тайната държавна сграда

Холдингът на икономическото министерство ДКК е купил право на строеж в свързаното дружество "София тех парк" срещу 22 млн. лв.

Нови схеми, нови измамници

КФН публикува нов списък със сайтове, които предлагат сделки с ценни книжа и валути, без да имат лиценз

Печели ли се от имоти на борсата

Дружествата със специална инвестиционна цел са алтернатива на директната инвестиция, а и изискват по-малки суми.

Кой кара джипа

Скандалите от последните дни показаха, че Бойко Борисов често е само лице на истинската коалиция, която държи властта

20 въпроса: Магдалена Малеева

Със същия устрем, ентусиазъм и дисциплина, с които печели титли в тениса, Малеева развива и всички проекти, с които се захваща

Рециклиране за напреднали

Ъпсайклингът е креативност, съчетана с грижа за природата