PayPal търси растеж на пазара в Индия след забавяне в САЩ и Европа

Компанията използва технология за покупки чрез "един клик", за да се пребори с отказващите се в последния миг клиенти

Миналата година PayPal набра финансиране в размер на 125 милиона долара за създаването на доставчика на терминали Pine Labs
Миналата година PayPal набра финансиране в размер на 125 милиона долара за създаването на доставчика на терминали Pine Labs
Миналата година PayPal набра финансиране в размер на 125 милиона долара за създаването на доставчика на терминали Pine Labs    ©  Reuters
Миналата година PayPal набра финансиране в размер на 125 милиона долара за създаването на доставчика на терминали Pine Labs    ©  Reuters

Американската система за онлайн плащания PayPal засилва присъствието си в Индия, за да отговори на нуждите на 450 млн. онлайн потребители в страната. Това е добро решение, след като компанията се сблъсква със забавяне на растежа на пазарите си в САЩ и Европа. През 2017 г. тя започна да оперира в азиатската страна, за да позволи извършването на локални и глобални разплащания, след като установи, че Индия е от огромно значение за растежа ѝ. Ключовите пазари на Запад са пренаситени, а Индия е "изключително важна", казва главният технологичен директор в PayPal Шри Шивананда в интервю за Financial Times.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар