С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
22 авг 2019, 11:25, 1177 прочитания

Toyota създава домашни роботи помощници заедно с японски стартъп

Целта е по-бързо да се въведат технологиите в домовете

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Toyota ще си сътрудничи с японска стартъп компания, разработваща изкуствен интелект, за създаването на роботи помощници за дома. С това сътрудничество Toyota се надява по-бързо да въведе технологиите в домовете на хората, пише Reuters.

Сътрудничеството


Най-големият производител на коли в Япония и базираната в Токио Preferred Networks ще извършат съвместни изследвания за разработването на така наречените сервизни роботи, които са "способни да учат в типична жива среда". Това стана ясно след изявлението на двете компании. Двете компании си сътрудничат от 2014 г. в областта на автономните автомобили.

Сътрудничеството ще продължи три години, през които двете компании ще си споделят интелектуална собственост в тази сфера.

Роботът



Toyota работи върху сервизните роботи от 2004 г. и има редица модели в процес на разработка. Роботът, разработен съвместно със стартъп компанията, обаче най-скоро може да бъде пуснат на пазара.

Preferred Networks вече използват робота като платформа за своя усъвършенстван софтуер за изкуствен интелект. На изложение в Токио миналата година роботът почисти разхвърляна стая, отделяйки боклука и мръсните кърпи.

Плановете на Toyota

Автомобилният гигант се опитва да се трансформира и да се адаптира към технологиите като автоматизираното шофиране, технологии, които трансформират автомобилната индустрия.

Toyota вижда роботите като част бъдещето, особено в Япония, където има за цел да ги въведе в домовете и болниците.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum

Единствената награда за българска кампания тази година е на Saatchi&Saatchi

23 окт 2019, 260 прочитания

Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers

Британската група за доставки на храна предпочита да се продаде на гиганта в сектора Takeaway

23 окт 2019, 366 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Джи Пи груп" спечели търг на "Лукойл" за ремонт на пристанище "Росенец"

Строителната компания е била единственият кандидат в обществената поръчка за 30 млн. лв.

Още от Капитал
Rifiniti отскочи на глобално ниво

Българско-американският стартъп е купен от FM:Systems - един от световните лидери в мениджмънта на работното пространство

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

Истерията за Стратегия за детето: С нами и Бог, и руската пропаганда

Интересите на ултраконсервативни "християнски" организации, руски хибридчици, "патриоти" и политически опортюнисти са прикрити зад огромния шум в социалните мрежи

Нобел за икономика: Как да се правят ефективни реформи

Тазгодишните лауреати намират начин да използват полеви изследвания, за да избегнат политиките тип "проба-грешка"

Шведска маса в гората

Три места в Швеция, където отглеждат и събират храната си сами по устойчивата формула "от земята в чинията"

Кино: "Близнакът"

Анг Лий опитва екшън трилър от ново поколение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10