Тенденции, иновации и перспективи в ритейл сектора

Конференцията The Future of Retail на "Капитал" ще срещне експерти, търговци и производители, за да търсят заедно отговори за бъдещето

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Търговците на бързооборотни стоки вероятно вече са уморени да слушат, че, отказвайки да адаптират новите технологии, сами чертаят своя сигурен бизнес крах. Умората им обаче не променя категоричността на факта, че ортодоксалните модели в ритейла няма как да помогнат секторът да премине през периода на сеизмични промени, в който се намира. Очакванията на потребителите са по-високи от всякога. Променят се не само навиците им за пазаруване, но и усещанията за това как трябва да изглеждат преживяването и новите търговски пространства. Купувачите все повече очакват зад всеки продукт и бранд да стои ценност и се свързват много по-силно с такава. Глобалните лидери внедряват постоянни технологични иновации в областта на роботиката, изкуствения интелект и големите бази данни (Big Data). Конкуренцията за потребителското внимание няма исторически аналог. Ежедневно на пазара на бързооборотни стоки се появяват нови, иновативни продукти.

В тази динамична среда потенциал да спечелят имат тези, които посрещат бъдещето не със страх, а с ентусиазъм, защото предизвикателствата винаги отварят вратата за много нови възможности. Възможностите, тенденциите и иновациите, които променят сектора, ще са централна тема на форума The Future of Retail, който ще се проведе на 5 ноември в Sofia Event Center.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал