Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
26 авг 2019, 12:40, 2434 прочитания

Daimler ще произвежда камиони Mercedes Benz в Китай

Германската компания си е поставила за цел това да се случи до края на 2020 г.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Германският автомобилен гигант Daimler планира да произвежда тежкотоварни камиони Mercedes Benz в Китай. Това се потвърждава от два източника и документация, с която се е сдобила Reuters. Производството ще е в заводите на китайския партньор на компанията.

Проектът


През март 2016 г. от ръководството на Daimler съобщиха, че ще произвеждат тежкотоварните камиони Actros в Китай до края на десетилетието. От тогава до сега от компанията не са съобщавали нищо друго за проекта.

Той укрепва сътрудничеството между Daimler и китайския им партньор за производство на камиони Beiqi Foton. Това се случва непосредствено след покупката на 5% от акциите на Daimler от Beijing Automotive Group.

"Производството на камионите Mercedes Benz е планирано преди години, така че няма нищо общо със скорошната сделка за покупка на акции от BAIC Group в Daimler", твърди източник на Reuters.



Производството

В резултат на реализирането на проекта Beijing Foton Daimler Automotive (BFDA) ще прибави към продуктовата си линия Actros. До момента те произвеждаха камиони Auman. Китайският партньор на германската компания планира да увеличи производството си от 60 хил. до 100 хил. камиона годишно. Това стана ясно след публикация в сайта на компанията. Стойността на тази инвестиция не е известна.

Освен това се предвижда изграждането на трети завод, в който ще се произвеждат и от двата модела камиони, твърдят източници на Reuters.

Камиони с етикет "произведено в Китай"

Всички камиони Mercedes Benz, които се продават в Китай в момента, са внос и са значително по-висок клас от тези, които се произвеждат в страната.

От произведените в съвместното предприятие на Daimler и Foton са продадени малко под 100 хил. камиона. Основна пречка за това е липсата на добра верига за доставки в Китай. От компаниите се стремят да преодолеят проблема и да увеличат продажбите.

Годишните продажби на товарни автомобили в Китай са добри благодарение на увеличаващата се електронна търговия и подобряването на инфраструктурата и логистиката. За първите седем месеца от годината в Китай са продадени 732 хил. товарни камиона, което е с 1.4% по-малко от същия период миналата година. На фона на това продажбите на автомобили в страната са се свили 13.5%.

Други големи производители на камиони в Китай са FAW, Dongfeng и Sinotruk .
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Етикети: Daimler Mercedes-Benz Китай

Прочетете и това

EasyJet ще съкрати с до 30% персонала и полетите EasyJet ще съкрати с до 30% персонала и полетите

Авиокомпанията предвижда да използва по-малко самолети, за да се адаптира към свития пазар

28 май 2020, 738 прочитания

Имот 70 дка в лесопарк "Росенец" се продава за 45.2 млн. лв. Имот 70 дка в лесопарк "Росенец" се продава за 45.2 млн. лв.

Парцелът с изоставени малки хотелски сгради се намира близо до морския сарай на Доган

28 май 2020, 2101 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Deutsche Bank и UBS обмислят създаването на инвестиционен банков алианс

Срещи между двете банки са били проведени в началото на годината и в средата на юли

Още от Капитал
Мигът на електронните подписи

Георги Димитров, член на съвета на директорите на "Евротръст" пред "Капитал"

Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

Дефектните мерки

След края на извънредното положение бизнесът оцелява много повече на мускули и в по-малка степен заради подкрепа от държавата

Шоуто трябва да продължи, но как

Пандемията промени значението и начина на работа на вечерните шоута, независимо дали говорим за Джон Оливър или Николаос Цитиридис

20 въпроса: Мартин Михайлов

Михайлов стои зад две от заведенията, които бяха (отново ще бъдат?) обичайна част от нощните походи в София

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10