С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
2 27 авг 2019, 13:05, 2408 прочитания

Tesla оглежда Германия за изграждане на мегазавод

Представители на Илън Мъск са посетили два града в страната

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Американският производител на електрически автомобили Tesla търси най-подходящото място в Европа, за да построи мегазавод. Bloomberg съобщи, че представители на компанията на Илън Мъск са обиколили две възможни локации в Германия. Според Rheinische Post те са посетили Северен Рейн-Вестфалия. По-рано тази седмица пък са разглеждали възможни локации в Долна Саксония, пише NWZ.

Европейски перспективи


През юни съоснователят и изпълнителен директор на Tesla Мъск съобщи, че целта му е да изгради 10 мегазавода, като един от тях ще бъде в Европа. В момента компанията има само един такъв - в щата Невада. На 10 юли Мъск обяви, че ще построи такъв в Шанхай. Той ще започне да функционира до две години, а производственият му капацитет ще бъде 500 хил. автомобила годишно.

В края на миналия месец Wall Street Journal съобщи, че Tesla се разглежда Германия и Холандия като потенциални локации за първия европейски мегазавод, в който освен електромобили, ще се произвеждат и батерии.

Защо Германия?



През юни Мъск каза, че Германия е "водещ избор за Европа" в отговор на туит, питащ дали би било разумно Tesla да открие първия си европейски завод в страната "Може би локация около германско-френската граница ще е подходяща, защото ще е близо до страните от Бенелюкс", добави Мъск.

Предполага се, че в следващите десет години европейците ще карат най-много електрически автомобили след китайците.

Електрическите автомобили и Tesla

Компанията на Мъск се забави твърде много с пускането на Model 3, който е по-евтин и с който се надяваха да направят електромобилите по-масови. За това време на пазара се появиха много нови играчи, а купувачите вече могат да имат електрически автомобил от Mercedes-Benz, Jaguar и Audi.

В същото време Tesla се сблъска с нова криза. Nextmove отказа поръчка за 5 млн. евро за 85 електромобили Model 3. Според германската компания за автомобили под наем има много проблеми с качеството - дефекти в боята, неправилно окабеляване, драскотини на арматурното табло, дефектни колела и конденз във фаровете.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Избраният концесионер на летище София ще вдига таксите от десетата година 1 Избраният концесионер на летище София ще вдига таксите от десетата година

Ако обжалването потвърди държавното решение, Meridiam трябва дотогава да е построил трети терминал. Следва карго терминал и хотел

14 окт 2019, 1180 прочитания

Бил Макдермът се оттегля от управлението на SAP Бил Макдермът се оттегля от управлението на SAP

Американският мениджър управлява германската софтуерна компания повече от десетилетие и утрои пазарната й оценка

14 окт 2019, 833 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Крадат ли се електрическите тротинетки в София

Медии твърдят, че има десетки откраднати машини, но компанията Lime казва друго

Доктор Ружа и пътят на милиардите

Само до есента на 2016 г. схемата OneCoin е събрала над 3.3 млрд. eвро, а печалбата е над 2 млрд. евро

Ново време за "Славянска беседа"

Двама френски предприемачи са купили 2 хил кв. м за близо 3 млн. евро, за да направят офиси и споделено простраство

Сметка за основни операции - струва ли си

Всеки, който ползва рядко банкови услуги, може да се възползва от опцията, но и не само той

Борис Бонев: между гражданите и политиката

Единственият непартиен кандидат се бори за гласове с малък бюджет и без подкрепа от партийни структури

Изкуство на ръба

"Фриндж" в Единбург е най-големият фестивал на изкуствата в света

Кино: "Писма от Антарктида"

Модерна мелодрама за лъжата от любов