Лидерите в хранителната индустрия използват големи бази данни, за да увеличат приходите си

Те вече се възползват от новите технологии за маркетинговите си проучвания

Чрез използването на новите технологии в маркетинговите проучвания продажбите могат да бъдат подобрени
Чрез използването на новите технологии в маркетинговите проучвания продажбите могат да бъдат подобрени
Чрез използването на новите технологии в маркетинговите проучвания продажбите могат да бъдат подобрени    ©  Reuters
Чрез използването на новите технологии в маркетинговите проучвания продажбите могат да бъдат подобрени    ©  Reuters

Хранителната индустрия, която беше критикувана, че изостава с внедряването на технологиите, се променя. От 2012 г. големите компании в сектора регистрират по-малък ръст на приходите, което е знак, че не могат да диктуват вкусовете на потребителите, както го правеха в миналото. Напротив, те трябва да се съобразят с него при създаването на продуктите, а това може да се случи чрез анализ на бази данни. Следователно, за да увеличат приходите си, компаниите трябва да внедрят новите технологии при маркетинговите си проучвания, пише Financial Times.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове