С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
4 сеп 2019, 12:05, 1316 прочитания

Lego отваря 160 магазина и акцентира върху Китай

Датският производител прави значителни инвестиции и в онлайн платформата си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Датският производител на детски играчки Lego увеличава значително броя на брандираните си магазини и инвестира големи суми в развитието на електронната си търговия. Тези решения подсказват намеренията на компанията да се пребори с нарастващата конкуренция в индустрията, пише Financial Times.

Главният изпълнителен директор Нилс Кристиансен обяви, че ще бъдат отворени повече от 160 нови магазина тази година, което е растеж от близо 40%. Изглежда производителят на играчки си взима поука от срива на Toys R Us и на най-големия ритейлър в Северния регион Top Toy.


Въпреки всичко

След като голяма част от компаниите в сферата не успяха да намерят начин да се конкурират с все по-популярните дигитални устройства, Lego се оказа най-големият производител на играчки в света по размер на печалбата и продажбите. Въпреки това компанията претърпя неуспех през 2017 г., когато тези два показателя отбелязаха спад за първи път от 10 години насам.

От датската група обявиха растеж на приходите от 4% за първата половина на годината, като сега те достигат 2.2 млрд. долара. Според Кристиансен Lego "е взела активното решение" да намали оперативната си печалба с 16%, за да инвестира повече.



"Поставяме си амбициозната цел да достигнем до възможно най-много деца по целия свят и това означава, че ще продължим да увеличаваме пазарния си дял. Най-напред искаме да инвестираме, за да можем да оглавим тази промяна", казва той, акцентирайки върху силното представяне на компанията и дългосрочните ѝ цели.

Производителят на играчки навлиза агресивно в Азия - ще отвори 140 магазина в Китай в общо 35 градове до края на годината. Другата цел е установяването на офис в Индия като част от намеренията ѝ да навлезе в държавата.

"През следващите десет години ще има 100 млн. деца в Индия, родени в семейства от средната класа. Те са образовани и продукти като тези на Lego са им интересни. Идеята ще е да направим там това, което сега правим в Китай", казва Кристиансен.

Комбинация от физическо и дигитално


Lego също така инвестира и в нови продукти, като се фокусира специално върху тънката връзка между физическите играчки и дигиталните възможности. Последно компанията пусна серията Hidden Side, която е налична както като физическа играчка, така и като приложение за виртуална реалност.

"Децата искат да си играят с това, което са видели. Не става въпрос само за физическите играчки, а за цялостното преживяване. Това е едно от нещата, в които сме инвестирали. От голямо значение е да спазваме обещанията си", казва главният директор на Lego.

Компанията инвестира значителни суми и в електронната търговия, като обновява онлайн платформата си и се уверява, че лоялната VIP програма работи за всички уебсайтове по целия свят. В тематичния парк Legoland също се предвиждат допълнителни средства.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Един от лидерите на българския туристически пазар - Thomas Cook, обяви фалит Един от лидерите на българския туристически пазар - Thomas Cook, обяви фалит

Компанията спря всички резервации на полети и почивки по света, след като не успя да се договори за спасителния си план

23 сеп 2019, 1595 прочитания

"Рекорд" - екокари от ново поколение "Рекорд" - екокари от ново поколение

Електрокарите с литиево-йонни батерии са подходящи за чистите производства в редица индустрии

21 сеп 2019, 2352 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Metro продаде и нае обратно 11 магазина в Полша, Чехия и Унгария

Купувач е австрийското поделение на френската група LFPI Group

Тайната държавна сграда

Холдингът на икономическото министерство ДКК е купил право на строеж в свързаното дружество "София тех парк" срещу 22 млн. лв.

Рециклиране за напреднали

Ъпсайклингът е креативност, съчетана с грижа за природата

Замлъкването на "Хоризонт"

Скандалът с опита за отстраняване на журналистката Силвия Великова оголи истината за медийната ситуация в България

Кой ще превъоръжи пехотата

Основната интрига около новите бронирани машини на армията се очертава да е между General Dynamics и Patria

20 въпроса: Магдалена Малеева

Със същия устрем, ентусиазъм и дисциплина, с които печели титли в тениса, Малеева развива и всички проекти, с които се захваща

Кино: "Далеч от брега"

Обикновеният човек срещу статуквото в новия филм на Костадин Бонев