Lego отваря 160 магазина и акцентира върху Китай
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Lego отваря 160 магазина и акцентира върху Китай

Lego инвестира и в нови продукти, като се фокусира специално върху тънката връзка между физическите играчки и дигиталните възможности

Lego отваря 160 магазина и акцентира върху Китай

Датският производител прави значителни инвестиции и в онлайн платформата си

2776 прочитания

Lego инвестира и в нови продукти, като се фокусира специално върху тънката връзка между физическите играчки и дигиталните възможности

© Reuters


Датският производител на детски играчки Lego увеличава значително броя на брандираните си магазини и инвестира големи суми в развитието на електронната си търговия. Тези решения подсказват намеренията на компанията да се пребори с нарастващата конкуренция в индустрията, пише Financial Times.

Главният изпълнителен директор Нилс Кристиансен обяви, че ще бъдат отворени повече от 160 нови магазина тази година, което е растеж от близо 40%. Изглежда производителят на играчки си взима поука от срива на Toys R Us и на най-големия ритейлър в Северния регион Top Toy.

Въпреки всичко

След като голяма част от компаниите в сферата не успяха да намерят начин да се конкурират с все по-популярните дигитални устройства, Lego се оказа най-големият производител на играчки в света по размер на печалбата и продажбите. Въпреки това компанията претърпя неуспех през 2017 г., когато тези два показателя отбелязаха спад за първи път от 10 години насам.

От датската група обявиха растеж на приходите от 4% за първата половина на годината, като сега те достигат 2.2 млрд. долара. Според Кристиансен Lego "е взела активното решение" да намали оперативната си печалба с 16%, за да инвестира повече.

"Поставяме си амбициозната цел да достигнем до възможно най-много деца по целия свят и това означава, че ще продължим да увеличаваме пазарния си дял. Най-напред искаме да инвестираме, за да можем да оглавим тази промяна", казва той, акцентирайки върху силното представяне на компанията и дългосрочните ѝ цели.

Производителят на играчки навлиза агресивно в Азия - ще отвори 140 магазина в Китай в общо 35 градове до края на годината. Другата цел е установяването на офис в Индия като част от намеренията ѝ да навлезе в държавата.

"През следващите десет години ще има 100 млн. деца в Индия, родени в семейства от средната класа. Те са образовани и продукти като тези на Lego са им интересни. Идеята ще е да направим там това, което сега правим в Китай", казва Кристиансен.

Комбинация от физическо и дигитално

Lego също така инвестира и в нови продукти, като се фокусира специално върху тънката връзка между физическите играчки и дигиталните възможности. Последно компанията пусна серията Hidden Side, която е налична както като физическа играчка, така и като приложение за виртуална реалност.

"Децата искат да си играят с това, което са видели. Не става въпрос само за физическите играчки, а за цялостното преживяване. Това е едно от нещата, в които сме инвестирали. От голямо значение е да спазваме обещанията си", казва главният директор на Lego.

Компанията инвестира значителни суми и в електронната търговия, като обновява онлайн платформата си и се уверява, че лоялната VIP програма работи за всички уебсайтове по целия свят. В тематичния парк Legoland също се предвиждат допълнителни средства.

Датският производител на детски играчки Lego увеличава значително броя на брандираните си магазини и инвестира големи суми в развитието на електронната си търговия. Тези решения подсказват намеренията на компанията да се пребори с нарастващата конкуренция в индустрията, пише Financial Times.

Главният изпълнителен директор Нилс Кристиансен обяви, че ще бъдат отворени повече от 160 нови магазина тази година, което е растеж от близо 40%. Изглежда производителят на играчки си взима поука от срива на Toys R Us и на най-големия ритейлър в Северния регион Top Toy.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.