Lego отваря 160 магазина и акцентира върху Китай

Датският производител прави значителни инвестиции и в онлайн платформата си

Lego инвестира и в нови продукти, като се фокусира специално върху тънката връзка между физическите играчки и дигиталните възможности
Lego инвестира и в нови продукти, като се фокусира специално върху тънката връзка между физическите играчки и дигиталните възможности
Lego инвестира и в нови продукти, като се фокусира специално върху тънката връзка между физическите играчки и дигиталните възможности    ©  Reuters
Lego инвестира и в нови продукти, като се фокусира специално върху тънката връзка между физическите играчки и дигиталните възможности    ©  Reuters

Датският производител на детски играчки Lego увеличава значително броя на брандираните си магазини и инвестира големи суми в развитието на електронната си търговия. Тези решения подсказват намеренията на компанията да се пребори с нарастващата конкуренция в индустрията, пише Financial Times.

Главният изпълнителен директор Нилс Кристиансен обяви, че ще бъдат отворени повече от 160 нови магазина тази година, което е растеж от близо 40%. Изглежда производителят на играчки си взима поука от срива на Toys R Us и на най-големия ритейлър в Северния регион Top Toy.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар