Собственикът на Zara увеличава продажбите през първото полугодие

Добрите резултати на Inditex се дължат на навлизането на нови пазари и популярността на модел рокля

В момента Zara продава продуктите си на над 200 пазара по света, след като стартира своята глобална онлайн платформа през ноември
В момента Zara продава продуктите си на над 200 пазара по света, след като стартира своята глобална онлайн платформа през ноември    ©  Reuters
В момента Zara продава продуктите си на над 200 пазара по света, след като стартира своята глобална онлайн платформа през ноември
В момента Zara продава продуктите си на над 200 пазара по света, след като стартира своята глобална онлайн платформа през ноември    ©  Reuters

Компанията, майка на популярните брандове Zara и Bershka - Inditex, отчете увеличение на продажбите със 7% за първите шест месеца на годината. Основната причина за доброто представяне на най-големия търговец на дрехи в света на трудния пазар на дребно се дължи на един модел – емблематичната семпла, но популярна рокля с точки, пише Financial Times.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се