Меките начини да се пораздвижи железницата
Вагон-ресторантите, онлайн продажбите на билети и обезщетенията за закъснения са лесни мерки, които могат да засилят интереса към компанията


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
- Вагон-ресторантите, онлайн продажбите на билети и обезщетенията за закъснения са лесни мерки, които могат да засилят интереса към компанията.
- До момента превозвачът не успява да ги реализира успешно, като сега на ход е новото ръководство.
- Част от тях зависят от обновяването на подвижния състав, но други са въпрос на воля и организация.
Влакът Бургас - София, някъде следобед, в бистрото. Кроасаните с шоколад са свършили. Сандвичи няма. Дори кафето 3 в 1 е мираж - има само обикновено нес. И за капак - бирата не е студена.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Много обичах да пътувам с влак доскоро и много ми се иска да повозя и сина си, който е малък, но може да усети чара на железницата, чар, който все още съществува, макар самата железница да е в плачевно състояние. Ако имаше бързи влакове, които наистина да са бързи между София, Пловдив и Бургас бих предпочел да пътувам с тях, а не с кола, особено, когато съм сам, ама ще доживея ли промяната във визията на БДЖ, чудя се...
До коментар [#1] от "Дългия":
Бързи, бавни - една книжка на човек, тесте карти, лаптоп - времето не е загубено. Една позната като пътуваше София-Североизток и се подготвяше за сесията.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.