С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
24 сеп 2019, 11:03, 1964 прочитания

Лекторите на The Future of Retail: Йоана Цонева

Маркетинг мениджърът на IKEA в България ще участва в дискусия за устойчивото развитие в ритейла

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Добрите намерения са хубаво нещо, но те нямат никаква стойност без поставянето на реални и измерими цели и изминаването на пътя за тяхното постигане. Такава е философията на глобалния бранд IKEA за опазване и съхранение на природните ресурси и устойчивото развитие, а конкретните цели, които си е поставила компанията, са наистина мащабни. Ето част от тях. Първо, до 2030 г. дизайнът на всички продукти трябва да бъде изпълнен според принципите на кръговата икономика, тоест да бъдат създадени с възобновяеми и рециклирани материали. Второ, отпечатъкът, който производството всеки продукт оставя върху климата, трябва да бъде редуциран средно със 70%. Трето, при доставката до дома трябва да бъдат постигнати нулеви емисии. Четвърто, гамата соларни решения за домакинствата трябва да се разшири значително.

"Визията на IKEA е да направим всеки ден по-добър за хората. Това означава да спомогнем за изграждането на един свят, в който се отнасяме отговорно към тях и природните ресурси. Като създаваме продукти в съответствие с принципите на демократичния дизайн, ние на практика ставаме част от решаването на някои от проблемите", обяснява маркетинг мениджърът на IKEA в България, Йоана Цонева.


Тя има над 17 години професионален опит в сферата на маркетинга и се присъединява към екипа на IKEA през 2012 г., малко след стъпването на компанията на българския пазар. Цонева е страстен привърженик на трансформирането на бизнеса към кръговата икономика и реализира на местно ниво визията на IKEA за създаване на по-добър живот чрез модели на устойчиви партньорства в полза на обществото и околната среда.

На конференцията The Future of Retail, която през 2019 г. ще акцентира върху темата за навлизането на ритейла във фаза на устойчиво и екологично развитие, маркетинг мениджърът ще сподели повече за глобалната стратегия и добрите практики на бранда, както и за първите стъпки на трансформацията на местния пазар.

"Устойчивото развитие е както отговорност, така и възможност за разгръщане на нов бизнес потенциал. Например да погледнеш отпадъка като ресурс за нов продукт може да се окаже конкурентно предимство", казва Цонева. По думите й в изпълнението на своите цели компанията сътрудничи с местни и международни организации за утвърждаване на отговорната употреба на ресурси и въвеждане на нови практики. Повече за тях чуйте на конференцията The Future of Retail, която ще се проведе на 5 ноември в Sofia Event Center.
The Future of Retail е новото име на форума Retail in Detail на вестник "Капитал" и списание "Регал". За своето четиринадесетгодишно съществуване той се утвърди като най-значимата платформа, която подкрепя екосистемата на ритейл сектора в България.

Повече информация за лекторите и програмата можете да видите на уебсайта на събитието и във фейсбук. Възползвайте се от цената за ранна регистрация до 21 октомври.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Citi и Deutsche Bank ще продадат 9 млрд. долара дълг от дубайското пристанище Citi и Deutsche Bank ще продадат 9 млрд. долара дълг от дубайското пристанище

Кредитът ще се използва за рефинансиране на заеми на държавната логистична компания DP World, която ще бъде свалена от борсата

25 фев 2020, 623 прочитания

Revolut стана една от най-скъпите финтех компании в света с оценка от 5.5 млрд. долара Revolut стана една от най-скъпите финтех компании в света с оценка от 5.5 млрд. долара

Британската дигитална банка набра още 500 млн. долара от нов кръг финансиране

25 фев 2020, 955 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Водите на Михалково са национална ценност

Димитър Дългъчев – изпълнителен директор на "Михалково" АД

Още от Капитал
Нов цигарен връх

Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

Автогол с еврозоната, мачът продължава

Изборът сега е между по-добро икономическо бъдеще и статуквото

Борбата с престъпността каквато можеше да бъде

Държавата предлага адекватна стратегия за наказателна политика, която обаче няма намерение да спазва

Коронавирусът приближава към пандемия

Бързата и разумна реакция може да намали щетите от масовото разпространение на заразата

Моя страна, моя Южна Корея

Кратък гид към корейската нова вълна в киното

Нова книга: "Математика на живот и смърт" от Кит Йейтс

Истории за ключовата роля на математиката от съдебната зала до медицината и изборите ни в живота

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10