Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
24 сеп 2019, 11:03, 2056 прочитания

Лекторите на The Future of Retail: Йоана Цонева

Маркетинг мениджърът на IKEA в България ще участва в дискусия за устойчивото развитие в ритейла

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Добрите намерения са хубаво нещо, но те нямат никаква стойност без поставянето на реални и измерими цели и изминаването на пътя за тяхното постигане. Такава е философията на глобалния бранд IKEA за опазване и съхранение на природните ресурси и устойчивото развитие, а конкретните цели, които си е поставила компанията, са наистина мащабни. Ето част от тях. Първо, до 2030 г. дизайнът на всички продукти трябва да бъде изпълнен според принципите на кръговата икономика, тоест да бъдат създадени с възобновяеми и рециклирани материали. Второ, отпечатъкът, който производството всеки продукт оставя върху климата, трябва да бъде редуциран средно със 70%. Трето, при доставката до дома трябва да бъдат постигнати нулеви емисии. Четвърто, гамата соларни решения за домакинствата трябва да се разшири значително.

"Визията на IKEA е да направим всеки ден по-добър за хората. Това означава да спомогнем за изграждането на един свят, в който се отнасяме отговорно към тях и природните ресурси. Като създаваме продукти в съответствие с принципите на демократичния дизайн, ние на практика ставаме част от решаването на някои от проблемите", обяснява маркетинг мениджърът на IKEA в България, Йоана Цонева.


Тя има над 17 години професионален опит в сферата на маркетинга и се присъединява към екипа на IKEA през 2012 г., малко след стъпването на компанията на българския пазар. Цонева е страстен привърженик на трансформирането на бизнеса към кръговата икономика и реализира на местно ниво визията на IKEA за създаване на по-добър живот чрез модели на устойчиви партньорства в полза на обществото и околната среда.

На конференцията The Future of Retail, която през 2019 г. ще акцентира върху темата за навлизането на ритейла във фаза на устойчиво и екологично развитие, маркетинг мениджърът ще сподели повече за глобалната стратегия и добрите практики на бранда, както и за първите стъпки на трансформацията на местния пазар.

"Устойчивото развитие е както отговорност, така и възможност за разгръщане на нов бизнес потенциал. Например да погледнеш отпадъка като ресурс за нов продукт може да се окаже конкурентно предимство", казва Цонева. По думите й в изпълнението на своите цели компанията сътрудничи с местни и международни организации за утвърждаване на отговорната употреба на ресурси и въвеждане на нови практики. Повече за тях чуйте на конференцията The Future of Retail, която ще се проведе на 5 ноември в Sofia Event Center.
The Future of Retail е новото име на форума Retail in Detail на вестник "Капитал" и списание "Регал". За своето четиринадесетгодишно съществуване той се утвърди като най-значимата платформа, която подкрепя екосистемата на ритейл сектора в България.

Повече информация за лекторите и програмата можете да видите на уебсайта на събитието и във фейсбук. Възползвайте се от цената за ранна регистрация до 21 октомври.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Зам.-министърът на екологията и братята Атанас и Пламен Бобокови вече са обвиняеми Зам.-министърът на екологията и братята Атанас и Пламен Бобокови вече са обвиняеми

Според прокуратурата в организираната престъпна група влизат 10 души, за 4 от тях е поискан постоянен арест

30 май 2020, 2200 прочитания

Започна кандидатването за финтех програмата на Raiffeisenbank Започна кандидатването за финтех програмата на Raiffeisenbank

Стартиращи компании могат да се включат до 26 юни

30 май 2020, 723 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Водите на Михалково са национална ценност

Димитър Дългъчев – изпълнителен директор на "Михалково" АД

Още от Капитал
Ресторанти на корона диета

След нокдауна, който вирусът нанесе на заведенията, възстановяването ще е бавно и трудно, бизнес моделите ще се променят още, а доставките ще играят все по-важна роля

Финaнсови играчки за деца

Банките отдавна имат предложения за разплащания за най-малките, но в сегмента навлизат и финтех компании

Борсово V-ъзстановяване

След резкия спад дойде и бърз ръст на индексите, но те все още са под историческите си върхове от февруари

Общини на ръба на фалита

Над 210 млн. лв. по-малко приходи са събрали общините през първите четири месеца на тази година спрямо 2019-а

Ако това е чалга – аз съм "за"

Защо Мила Роберт е явление на попкултурната сцена в България

Опит за летене

Русана Бърдарска, авторката на романа "Опитът", съчетава работата си в Европейската комисия с творческа дейност

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10