С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
24 сеп 2019, 11:03, 1646 прочитания

Лекторите на The Future of Retail: Йоана Цонева

Маркетинг мениджърът на IKEA в България ще участва в дискусия за устойчивото развитие в ритейла

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Добрите намерения са хубаво нещо, но те нямат никаква стойност без поставянето на реални и измерими цели и изминаването на пътя за тяхното постигане. Такава е философията на глобалния бранд IKEA за опазване и съхранение на природните ресурси и устойчивото развитие, а конкретните цели, които си е поставила компанията, са наистина мащабни. Ето част от тях. Първо, до 2030 г. дизайнът на всички продукти трябва да бъде изпълнен според принципите на кръговата икономика, тоест да бъдат създадени с възобновяеми и рециклирани материали. Второ, отпечатъкът, който производството всеки продукт оставя върху климата, трябва да бъде редуциран средно със 70%. Трето, при доставката до дома трябва да бъдат постигнати нулеви емисии. Четвърто, гамата соларни решения за домакинствата трябва да се разшири значително.

"Визията на IKEA е да направим всеки ден по-добър за хората. Това означава да спомогнем за изграждането на един свят, в който се отнасяме отговорно към тях и природните ресурси. Като създаваме продукти в съответствие с принципите на демократичния дизайн, ние на практика ставаме част от решаването на някои от проблемите", обяснява маркетинг мениджърът на IKEA в България, Йоана Цонева.


Тя има над 17 години професионален опит в сферата на маркетинга и се присъединява към екипа на IKEA през 2012 г., малко след стъпването на компанията на българския пазар. Цонева е страстен привърженик на трансформирането на бизнеса към кръговата икономика и реализира на местно ниво визията на IKEA за създаване на по-добър живот чрез модели на устойчиви партньорства в полза на обществото и околната среда.

На конференцията The Future of Retail, която през 2019 г. ще акцентира върху темата за навлизането на ритейла във фаза на устойчиво и екологично развитие, маркетинг мениджърът ще сподели повече за глобалната стратегия и добрите практики на бранда, както и за първите стъпки на трансформацията на местния пазар.

"Устойчивото развитие е както отговорност, така и възможност за разгръщане на нов бизнес потенциал. Например да погледнеш отпадъка като ресурс за нов продукт може да се окаже конкурентно предимство", казва Цонева. По думите й в изпълнението на своите цели компанията сътрудничи с местни и международни организации за утвърждаване на отговорната употреба на ресурси и въвеждане на нови практики. Повече за тях чуйте на конференцията The Future of Retail, която ще се проведе на 5 ноември в Sofia Event Center.
The Future of Retail е новото име на форума Retail in Detail на вестник "Капитал" и списание "Регал". За своето четиринадесетгодишно съществуване той се утвърди като най-значимата платформа, която подкрепя екосистемата на ритейл сектора в България.

Повече информация за лекторите и програмата можете да видите на уебсайта на събитието и във фейсбук. Възползвайте се от цената за ранна регистрация до 21 октомври.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Проектът на Facebook за криптовалута започна да се пропуква Проектът на Facebook за криптовалута започна да се пропуква

EBay, Stripe, Mastercard и Visa обявиха, че се оттеглят от него, след като това вече направи PayPal

14 окт 2019, 450 прочитания

"Активни потребители": "Палмовият продукт измести сиренето в баничките" 8 "Активни потребители": "Палмовият продукт измести сиренето в баничките"

Проучване на асоциацията показва отсъствие на сирене в традиционната бърза закуска

13 окт 2019, 4827 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Водите на Михалково са национална ценност

Димитър Дългъчев – изпълнителен директор на "Михалково" АД

Ново време за "Славянска беседа"

Двама френски предприемачи са купили 2 хил кв. м за близо 3 млн. евро, за да направят офиси и споделено простраство

Формулата на Манолова: кмет-омбудсман

Обещанието за допитване до хората по всички важни въпроси носи предизборни дивиденти, но и рискове от прекомерни очаквания и блокажи

Борис Бонев: между гражданите и политиката

Единственият непартиен кандидат се бори за гласове с малък бюджет и без подкрепа от партийни структури

Кеч с корупцията

За близо две години съществуване антикорупционната комисия не само не постигна резултати, но и създаде корупция

В Белград, на чисто

С изложбата The Cleaner Марина Абрамович показва творчеството си в родния Белград след 44-годишно отсъствие

Кино: "Писма от Антарктида"

Модерна мелодрама за лъжата от любов