С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
24 сеп 2019, 16:35, 1934 прочитания

Добрият превозвач пристига точно навреме

Герт Бернард менажира бизнеса на 13 белгийски транспортни фирми с представителства в България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Герт Бернард за първи път сяда зад волана на камион на осем години. И сега понякога с удоволствие кара тежките машини. Основната му работа обаче е много по-отговорна. Той менажира бизнеса на 13 белгийски транспортни фирми с представителства в България. Компаниите, част от "Транспорт груп България", притежават общо 105 собствени камиона. Заедно с техните представителства в Белгия броят на тежкотоварните камиони достига общо 330. Ежемесечно те изминават между 2 800 000 и 3 960 000 километра по пътищата на Европа – основно между Белгия, Франция, Германия, Испания, България. "Ние превозваме месо, замразени продукти, строителни материали от Белгия до Франция, доста вино от Франция до Англия, гранулати за химическата индустрия и цимент. Превозваме стоките, от които пазарът на Европейския съюз има нужда", обяснява г-н Бернард.

Добрият превозвач пристига точно навреме




Качество + сигурност = доверие

"За мен качеството на автомобилните ни превози се измерва с думите на клиента: пристигнахте точно навреме. Не е достатъчно само да пропътуваш много километри. Важна е точността. Имаме клиенти, които работят със строго определено време за товарене и разтоварване. Например месото се приема в 5 сутринта. В 6 часа вече е късно. Закъснее ли камион – не го пускат да разтоварва. Затова - никакви закъснения. Как се постига? Учим шофьорите на две прости неща: тръгни навреме, за да стигнеш навреме; бързай бавно и спазвай правилата на страната, в която пътуваш!", казва управителят на "Транспорт груп България" ЕООД.

Заради качествената услуга компаните на Герт Бернард имат клиенти, с които работят от години. Но също така привличат и нови клиенти, включително и в България, защото доказват с работата си, че бизнесът с "Транспорт груп България" ЕООД е изгоден.



Да погледнем напред

През 2019 година "Транспорт груп България" ЕООД направи значима инвестиция за развитието на компанията. Близо до Пловдив израснаха паркинг за тежкотоварни камиони и административна сграда. Разбира се, предприемачът Герт Бернард постоянно разширява и своя автомобилен парк, като само през 2019 година инвестира близо 960 000 евро в нови камиони. И не смята да спре дотук. Неговите амбиции са в най-скоро време да развие собствена логистична дейност в България. Предприемачът вече развива пазарни отношения с директни за българския пазар клиенти, защото досега работи основно спедиция на товари. И е намерил пазарна ниша в превоза на добавки за храни за животни от Белгия към България.
През погледа на един шофьор

Казвам се Милко Кандарашев. Аз съм шофьор от 10 години във фирмата. Друго не мога да работя и не искам да работя, защото си харесвам професията. Добрият шофьор сам тика работата, не чака тя да го тика. Аз например винаги правя план за следващия ден. Професията ни е много хубава, но често отсъстваме от къщи и това тежи. Носи обаче много добри доходи. Интересна е, защото срещам много хора, виждам различни държави. Фирмата е абсолютно коректна към мен. Нещо повече – имах личен проблем със сина ми и получих много голяма подкрепа. Това малко хора като г-н Бернард и малко фирми като "Транспорт груп България" ЕООД биха направили за работниците си.

Капитал Градове: Пловдив

Текстът е часът от специалното издание "Капитал Градове: Пловдив". Изданието се разпространява заедно със седмичния "Капитал" в периода 20 - 26 септември.

Какво ще прочетете в "Капитал Градове: Пловдив":

- Пловдив расте икономически и демографски, но е инфраструктурно неподготвен за това

- Буумтаун или как изглеждат икономическите характеристики на Пловдив

- Как се развива пазарът на имоти в града

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Един е-румънец в София 1 Един е-румънец в София

Андрей Попеску, директор на "eMAG България"

24 яну 2020, 1420 прочитания

24 часа 7 дни
Всички новини
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Маврудът от Винарска изба "Ничев" се цени не само в България

Брането на гроздето е ръчно, технологиите – щадящи, отлежаването на виното е във френски дъбови бъчви

Още от Капитал
Две италиански офис сделки

Инвеститори от Рим купиха сгради до летището и над бизнес парка за 23.5 млн. евро

БТК ще бъде купена почти изцяло с дълг

Купувачът на телекома пласира облигации за общо 1.2 млрд. евро, които ще бъдат усвоени преди финализирането на сделката

Реклама за слушане

Чрез подкаст рекламите компаниите могат да достигнат до нишова аудитория, фокусирана върху съдържанието.

Възраждането на "Пирогов"

В болницата бяха открити нови клиники и приходите я нареждат на първо място в София

Ново място: Музей на илюзиите

Оптични илюзии, интерактивност и древни експонати

Берлинска ръченица

Електронният артист Стефан Голдман за новаторския си поглед към музиката и защо винаги ще имаме нужда от човека в технологията

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10