Откриваме сметка в банка, без да я посещаваме
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Откриваме сметка в банка, без да я посещаваме

Откриваме сметка в банка, без да я посещаваме

ПроКредит Банк предлага изцяло отдалечен достъп до всичките си банкови услуги 24/7.

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
2100 прочитания

В последните години потребителите са все по-активни онлайн и предпочитат да не губят време в посещение на банкови офиси. ПроКредит Банк предлага изцяло отдалечен достъп до всичките си банкови услуги 24/7. Вече откриването на сметка, както и подписването на банкови документи, става без да е необходимо посещение на банков офис. Така клиентите могат да банкират, докато пътуват, работят или си почиват. Необходим е само достъп до интернет, мобилно устройство (телефон или таблет) и документ за самоличност.

Удобно разположен на дивана вкъщи или докато вечеряте в любимия ресторант, само в няколко лесни стъпки можете да свалите и инсталирате мобилното приложение Evrotrust. Отнема няколко минути, напълно безплатно и сигурно е, и има правната стойност на лично явяване в ПроКредит Банк. За клиента това означава по-малко хартия, неясноти, загубено време и досадно висене на опашки. След като лицето е идентифицирано от разстояние, то може да подписва неограничен брой документи, както и да прикачва и изпраща такива за подпис към банката.

Благодарение на този иновативен процес, в ПроКредит Банк откриването на сметка с дебитна карта, депозит и спестовен влог, както и подписването на договор за овърдрафт, жилищен кредит или кредит Инвестиция, е възможно без посещение на офис. За извършване на разплащания и управление на средствата си, клиентите на банката ползват интернет банкиране и 24/7 зони с всички нужни функционалности.

С направените нововъдения и инвестиции, ПроКредит Банк се налага като директна банка в обслужването на физическите лица, като предоставя на клиентите пълен достъп до всички банкови услуги през дигиталните канали за 24/7 обслужване на банката. Така с няколко лесни стъпки ставате клиент на ПроКредит и можете да управлявате финансите си по всяко време и от всяко място, без да е нужно да ходите до банков офис. Имате нужда само от мобилния си телефон и едно селфи време.

Източник: ПроКредит Банк

В последните години потребителите са все по-активни онлайн и предпочитат да не губят време в посещение на банкови офиси. ПроКредит Банк предлага изцяло отдалечен достъп до всичките си банкови услуги 24/7. Вече откриването на сметка, както и подписването на банкови документи, става без да е необходимо посещение на банков офис. Така клиентите могат да банкират, докато пътуват, работят или си почиват. Необходим е само достъп до интернет, мобилно устройство (телефон или таблет) и документ за самоличност.

Удобно разположен на дивана вкъщи или докато вечеряте в любимия ресторант, само в няколко лесни стъпки можете да свалите и инсталирате мобилното приложение Evrotrust. Отнема няколко минути, напълно безплатно и сигурно е, и има правната стойност на лично явяване в ПроКредит Банк. За клиента това означава по-малко хартия, неясноти, загубено време и досадно висене на опашки. След като лицето е идентифицирано от разстояние, то може да подписва неограничен брой документи, както и да прикачва и изпраща такива за подпис към банката.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK