The Future of Retail: "Ерата на индивидуализацията, в която търговците ще се ангажират с всеки от нас поотделно, не е далеч"

Сред лекторите на конференцията ще е една от 20те най-влиятелни фигури в ритейла - Андрю Бъсби

   ©  Капитал
   ©  Капитал

"Няма апокалипсис в ритейла", категоричен е Андрю Бъсби – автор, лектор и анализатор, класиран сред 20-те най-популярни и влиятелни личности в индустрията в престижни световни класации.

"Когато ви попитам за най-големия disruptor в търговията днес, ще кажете, че това е Amazon, нали? Е, тук съм да ви опровергая и да ви покажа, че вие сте най-големият disruptor. Всъщност всички ние. Ние, потребителите, сме най-големият разрушител на съществуващите модели", смята той. Дори и така обаче, е абсолютно неправомерно да говорим за край на традиционната търговия и апокалипсис в индустрията. Това, което се случва, е само една огромна промяна, a преминаването през нея ще е най-лесно тогава, когато разделим хайп и реалност.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се