С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
30 сеп 2019, 12:45, 3318 прочитания

The Future of Retail: "Ерата на индивидуализацията, в която търговците ще се ангажират с всеки от нас поотделно, не е далеч"

Сред лекторите на конференцията ще е една от 20те най-влиятелни фигури в ритейла - Андрю Бъсби

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Няма апокалипсис в ритейла", категоричен е Андрю Бъсби – автор, лектор и анализатор, класиран сред 20-те най-популярни и влиятелни личности в индустрията в престижни световни класации.

"Когато ви попитам за най-големия disruptor в търговията днес, ще кажете, че това е Amazon, нали? Е, тук съм да ви опровергая и да ви покажа, че вие сте най-големият disruptor. Всъщност всички ние. Ние, потребителите, сме най-големият разрушител на съществуващите модели", смята той. Дори и така обаче, е абсолютно неправомерно да говорим за край на традиционната търговия и апокалипсис в индустрията. Това, което се случва, е само една огромна промяна, a преминаването през нея ще е най-лесно тогава, когато разделим хайп и реалност.


Андрю Бъсби пристига в България за конференцията The Future of Retail на вестник "Капитал" заедно с партньорката си Жана Бъсби - психолог с интереси в когнитивно-поведенческата наука, потребителското поведение и клиентското преживяване. Андрю е сътрудник на Forbes и футурист на IBM, главен редактор на списание Retail Technology и член на консултативния съвет на Retail Week. Постоянно търсен като автор и често цитиран от медиите във Великобритания. Има над 20-годишна кариера в ритейла, като е заемал ръководни позиции в Kingfisher и Superdrug, Arcadia, Debenhams, John Lewis и Argos. Заедно с Жана Бъсби основават Retail Reflections – компания за консултиране и анализи. През 2019 г. Анрю Бъсби публикува новата си книга "Harry was right all along" (предлага се и в Amazon), която е високо оценена от ритейл индустрията и ще бъде представена лично от автора по време на събитието.

Как той вижда големите промени в сектора прочетете в интервюто, а повече по темата за диктуваната от психологията на потребителите революция, по която ще говорят заедно с Жана Бъсби, можете да чуете на форума The Future of Retail. Той ще проведе на 5.ноември в Sofia Event Center.
Q&A

Кои са най-големите промени, които се случиха в ритейла през последните 5 години?

Преодоляването на предизвикателства в сектора продължаваше да бъде релевантно. Приложимостта и релевантността в момента са единственият най-силен фактор за всеки бранд в ритейла. Срещу това, разбира се, стои новият потребител, който е далеч по-взискателен и очакващ от всякога. Посредствеността вече не е приемлива.

Кои са големите трудности в тази постоянна промяна?

Резултат от нея е далеч по-ниското ниво на лоялност към марките, което означава, че е много по-трудно вниманието ни да бъде привлечено и задържано. Ние "кацаме" върху марката за момент, след това се приземяваме на друга, после на друга и т.н. Аз наричам това "пеперуден консумеризъм".

Също така традиционните техники на директния маркетинг имат много ограничено въздействие. Социалните медии се справят много по-ефективно и сега предизвикателството за ритейлърите е да спечелят правото да бъдат част от разговора с потребителите, без да ги отчуждават.

Коя ще бъде следващата стъпка в революцията на ритейла, когато говорим за технологии?

Изкуственият интелект (AI) ще бъде интегриран във всички виртуални аспекти от веригата на доставки до изходната й точка. Той е дори в новата четка за зъби Oral B, която твърди, че ни учи как да мием зъбите си, а после и как да го правим по-ефективно. AI ще постигне ниво на хиперперсонализация, за което днес можем само да мечтаем. Ерата на индивидуализацията, в която търговците ще се ангажират с всеки от нас поотделно, не е далеч.
The Future of Retail е новото име на форума Retail in Detail на вестник "Капитал" и списание "Регал". За своето четиринадесетгодишно съществуване той се утвърди като най-значимата платформа, която подкрепя екосистемата на ритейл сектора в България.

Повече информация за лекторите и програмата можете да видите на уебсайта на събитието и във фейсбук. Възползвайте се от цената за ранна регистрация до 21 октомври.



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Стартираща фирма произвежда восъчни кърпи за бита 2 Стартираща фирма произвежда восъчни кърпи за бита

Калина Мазгалова и Петър Захариев предлагат българска алтернатива на пластмасата за съхранение на храна

20 фев 2020, 3361 прочитания

"Дриймс транс" изгражда логистичен парк за 25 млн. лв. 1 "Дриймс транс" изгражда логистичен парк за 25 млн. лв.

Проектът в индустриалната зона в Божурище ще е готов до средата на следващата година

18 фев 2020, 6432 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Ритейл"

Седмичен бюлетин с най-важното от ритейл сектора

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Ритейл" Затваряне
The Future of Retail: "Повишените очаквания на днешните потребители са следствие от еволюцията на преживяванията им"

Жана Бъсби за диктуваната от психологията на потребителите революция

Още от Капитал
Пазарът на жилища в София: Силен сезон, с първи епизоди на спадове

Ръст на сделките и застой в средните цени през 2019 г. Купувачите са млади, търсят нови сгради, сделките стават по-бавно и доминират двустайните апартаменти

Българският автопазар: Расте, но и старее

През 2019 г. делът на старите дизелови двигатели продължава да се увеличава, както и на колите над 20-годишна възраст

Спаси ме от коронавируса

По-важно е маските да бъдат носени от болните, а не от здравите хора, защото така се ограничава предаването на инфекцията

Вирусът, който смрази света

Епидемията от коронавирус за по-малко от месец запали Китай и уплаши целия свят с пандемия, която не е виждана от десетилетия. Рисковете са много, но и възможностите да бъдат избегнати още са живи и съвсем реални

Wi-Fi free

Все повече хора искат да преодолеят зависимостта си от технологиите. Бизнесът харесва това

От Маракеш до Париж и обратно

Писателят и художник Махи Бинбин за живота между две култури и социалната си дейност в Мароко

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10