С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
30 сеп 2019, 12:45, 2795 прочитания

The Future of Retail: "Ерата на индивидуализацията, в която търговците ще се ангажират с всеки от нас поотделно, не е далеч"

Сред лекторите на конференцията ще е една от 20те най-влиятелни фигури в ритейла - Андрю Бъсби

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Няма апокалипсис в ритейла", категоричен е Андрю Бъсби – автор, лектор и анализатор, класиран сред 20-те най-популярни и влиятелни личности в индустрията в престижни световни класации.

"Когато ви попитам за най-големия disruptor в търговията днес, ще кажете, че това е Amazon, нали? Е, тук съм да ви опровергая и да ви покажа, че вие сте най-големият disruptor. Всъщност всички ние. Ние, потребителите, сме най-големият разрушител на съществуващите модели", смята той. Дори и така обаче, е абсолютно неправомерно да говорим за край на традиционната търговия и апокалипсис в индустрията. Това, което се случва, е само една огромна промяна, a преминаването през нея ще е най-лесно тогава, когато разделим хайп и реалност.


Андрю Бъсби пристига в България за конференцията The Future of Retail на вестник "Капитал" заедно с партньорката си Жана Бъсби - психолог с интереси в когнитивно-поведенческата наука, потребителското поведение и клиентското преживяване. Андрю е сътрудник на Forbes и футурист на IBM, главен редактор на списание Retail Technology и член на консултативния съвет на Retail Week. Постоянно търсен като автор и често цитиран от медиите във Великобритания. Има над 20-годишна кариера в ритейла, като е заемал ръководни позиции в Kingfisher и Superdrug, Arcadia, Debenhams, John Lewis и Argos. Заедно с Жана Бъсби основават Retail Reflections – компания за консултиране и анализи. През 2019 г. Анрю Бъсби публикува новата си книга "Harry was right all along" (предлага се и в Amazon), която е високо оценена от ритейл индустрията и ще бъде представена лично от автора по време на събитието.

Как той вижда големите промени в сектора прочетете в интервюто, а повече по темата за диктуваната от психологията на потребителите революция, по която ще говорят заедно с Жана Бъсби, можете да чуете на форума The Future of Retail. Той ще проведе на 5.ноември в Sofia Event Center.
Q&A

Кои са най-големите промени, които се случиха в ритейла през последните 5 години?

Преодоляването на предизвикателства в сектора продължаваше да бъде релевантно. Приложимостта и релевантността в момента са единственият най-силен фактор за всеки бранд в ритейла. Срещу това, разбира се, стои новият потребител, който е далеч по-взискателен и очакващ от всякога. Посредствеността вече не е приемлива.

Кои са големите трудности в тази постоянна промяна?

Резултат от нея е далеч по-ниското ниво на лоялност към марките, което означава, че е много по-трудно вниманието ни да бъде привлечено и задържано. Ние "кацаме" върху марката за момент, след това се приземяваме на друга, после на друга и т.н. Аз наричам това "пеперуден консумеризъм".

Също така традиционните техники на директния маркетинг имат много ограничено въздействие. Социалните медии се справят много по-ефективно и сега предизвикателството за ритейлърите е да спечелят правото да бъдат част от разговора с потребителите, без да ги отчуждават.

Коя ще бъде следващата стъпка в революцията на ритейла, когато говорим за технологии?

Изкуственият интелект (AI) ще бъде интегриран във всички виртуални аспекти от веригата на доставки до изходната й точка. Той е дори в новата четка за зъби Oral B, която твърди, че ни учи как да мием зъбите си, а после и как да го правим по-ефективно. AI ще постигне ниво на хиперперсонализация, за което днес можем само да мечтаем. Ерата на индивидуализацията, в която търговците ще се ангажират с всеки от нас поотделно, не е далеч.
The Future of Retail е новото име на форума Retail in Detail на вестник "Капитал" и списание "Регал". За своето четиринадесетгодишно съществуване той се утвърди като най-значимата платформа, която подкрепя екосистемата на ритейл сектора в България.

Повече информация за лекторите и програмата можете да видите на уебсайта на събитието и във фейсбук. Възползвайте се от цената за ранна регистрация до 21 октомври.



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Стремежът за природосъобразен живот стигна и до CSR инициативите Стремежът за природосъобразен живот стигна и до CSR инициативите

Грижи за здравето, природата и общността изместват традиционната благотворителност от кампаниите на веригите за бързооборотни стоки

20 ное 2019, 1613 прочитания

Иван Чернев: Намалението на печалбата ни е планирано 4 Иван Чернев: Намалението на печалбата ни е планирано

Оптимизираме продуктовия микс, развиваме асортимента си и сме в процес на експанзия, казва главният изпълнителен директор на "Кауфланд България"

19 ное 2019, 1536 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Ритейл" Затваряне
The Future of Retail: "Повишените очаквания на днешните потребители са следствие от еволюцията на преживяванията им"

Жана Бъсби за диктуваната от психологията на потребителите революция

Още от Капитал
Тази карта ми излезе златна

Защо лихвите по кредитни карти не падат и как да платим по-малко по тях

Фасулска работа

За 20 години Милко Младенов създаде една от най-разпознаваемите компании за варива в България "СуиКо"

Пресъхналият Перник

Приблизително 60 хил. души ще бъдат засегнати от бъдещия воден режим в област Перник

Новата дългова криза на здравната каса

Институцията плаща със здравни вноски наказателни лихви и адвокатски хонорари

20 въпроса: Силвия Великова

Казва, че не знае какво е рутина. И това личи от факта, че толкова години тя не е загубила хъса да задава въпроси

Филм след филм

Забравени класики и модерно авторско кино на "Киномания" 2019

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10