PEPCO отвори 20-и магазин в България
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

PEPCO отвори 20-и магазин в България

PEPCO отвори 20-и магазин в България

Най-бързо развиващата се търгoвска верига за нехранителни стоки в Европа само за 200 дни откри търговски обекти в 10 града у нас

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
11784 прочитания

Най-бързо развиващата се търгoвска верига за нехранителни стоки в Европа – РЕРСО, отвори своя 20-и магазин в България. Компанията разшири портфолиото си от търговски обекти с официалното откриване на най-новия си магазин в гр. Пазарджик в края на септември и на втори обект в гр. Добрич. PEPCO стъпи за първи път в България преди по-малко от година и само за 200 дни успя да открие търговски обекти в 10 града в страната. От отварянето на първите магазини в Пловдив до момента търговската верига е обслужила над 500 хил. клиенти. До края на 2019 г. се очаква PEPCO да завърши календарната година с над 30 магазина. Предстои откриването на обекти в Стара Загора, Хасково, Габрово, Плевен, Ямбол, Враца и в още няколко по-малки града.

PEPCO постоянно разраства и разнообразява колекциите си от артикули в отговор на голямото търсене от страна на клиентите. Изборът от разнообразни стоки за дома и дрехи за цялото семейството на бюджетни цени в комбинация с позитивни служители и любезно обслужване спомагат за бързото налагане на веригата из страната. PEPCO продължава с пълна скорост да открива нови обекти в България. Плановете на компанията са да разрасне мрежата си от търговски обекти у нас с още над 30 през 2020 година. Търговската верига се насочва не само към големите градове, но и към по-малки населени места с около 15 000 жители.

"Щастливи сме, че за по-малко от година сме привлекли над 200 служители в България, които споделят ценностите на PEPCO - кооперативност, респект, ентусиазъм, усъвършенстване и честност. Предоставяме първоначално практическо и теоретично обучение за всяка една позиция. Инвестицията в качеството на работа на персонала ни помага много за подсигуряването на правилно функциониране на всеки магазин, както и за бързото откриване на нови обекти", казва Драгия Драгиев, оперативен мениджър на PEPCO България.

Скоростта, с която се откриват нови обекти, и увеличения поток от клиенти на всяка локация превръщат PEPCO в предпочитан наемател от собственици на обекти в цялата страна. Разнообразният асортимент, насочен към една от най-търсените таргет групи клиенти на пазара – жени с деца, прави търговската верига атрактивна като наемател в търговски център или ритейл парк.

Европейската верига PEPCO расте динамично в Полша и Европа вече 20 години. Успя да се превърне в най-популярния търговец на детски дрехи и водещ доставчик на декоративни продукти, като всеки месец обслужва над 15 млн. клиенти.

Част от корпоративната стратегия на PEPCO е да изгражда бизнеса си по устойчив начин с отговорност към нашия свят в социален аспект и с фокус върху служителите, процесите и продуктите.

Най-бързо развиващата се търгoвска верига за нехранителни стоки в Европа – РЕРСО, отвори своя 20-и магазин в България. Компанията разшири портфолиото си от търговски обекти с официалното откриване на най-новия си магазин в гр. Пазарджик в края на септември и на втори обект в гр. Добрич. PEPCO стъпи за първи път в България преди по-малко от година и само за 200 дни успя да открие търговски обекти в 10 града в страната. От отварянето на първите магазини в Пловдив до момента търговската верига е обслужила над 500 хил. клиенти. До края на 2019 г. се очаква PEPCO да завърши календарната година с над 30 магазина. Предстои откриването на обекти в Стара Загора, Хасково, Габрово, Плевен, Ямбол, Враца и в още няколко по-малки града.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

Още от Капитал

Новият пазар на труда

Новият пазар на труда

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK