PEPCO отвори 20-и магазин в България

Най-бързо развиващата се търгoвска верига за нехранителни стоки в Европа само за 200 дни откри търговски обекти в 10 града у нас

PEPCO отвори 20-и магазин в България
PEPCO отвори 20-и магазин в България

Най-бързо развиващата се търгoвска верига за нехранителни стоки в Европа – РЕРСО, отвори своя 20-и магазин в България. Компанията разшири портфолиото си от търговски обекти с официалното откриване на най-новия си магазин в гр. Пазарджик в края на септември и на втори обект в гр. Добрич. PEPCO стъпи за първи път в България преди по-малко от година и само за 200 дни успя да открие търговски обекти в 10 града в страната. От отварянето на първите магазини в Пловдив до момента търговската верига е обслужила над 500 хил. клиенти. До края на 2019 г. се очаква PEPCO да завърши календарната година с над 30 магазина. Предстои откриването на обекти в Стара Загора, Хасково, Габрово, Плевен, Ямбол, Враца и в още няколко по-малки града.

PEPCO постоянно разраства и разнообразява колекциите си от артикули в отговор на голямото търсене от страна на клиентите. Изборът от разнообразни стоки за дома и дрехи за цялото семейството на бюджетни цени в комбинация с позитивни служители и любезно обслужване спомагат за бързото налагане на веригата из страната. PEPCO продължава с пълна скорост да открива нови обекти в България. Плановете на компанията са да разрасне мрежата си от търговски обекти у нас с още над 30 през 2020 година. Търговската верига се насочва не само към големите градове, но и към по-малки населени места с около 15 000 жители.

"Щастливи сме, че за по-малко от година сме привлекли над 200 служители в България, които споделят ценностите на PEPCO - кооперативност, респект, ентусиазъм, усъвършенстване и честност. Предоставяме първоначално практическо и теоретично обучение за всяка една позиция. Инвестицията в качеството на работа на персонала ни помага много за подсигуряването на правилно функциониране на всеки магазин, както и за бързото откриване на нови обекти", казва Драгия Драгиев, оперативен мениджър на PEPCO България.

Скоростта, с която се откриват нови обекти, и увеличения поток от клиенти на всяка локация превръщат PEPCO в предпочитан наемател от собственици на обекти в цялата страна. Разнообразният асортимент, насочен към една от най-търсените таргет групи клиенти на пазара – жени с деца, прави търговската верига атрактивна като наемател в търговски център или ритейл парк.

Европейската верига PEPCO расте динамично в Полша и Европа вече 20 години. Успя да се превърне в най-популярния търговец на детски дрехи и водещ доставчик на декоративни продукти, като всеки месец обслужва над 15 млн. клиенти.

Част от корпоративната стратегия на PEPCO е да изгражда бизнеса си по устойчив начин с отговорност към нашия свят в социален аспект и с фокус върху служителите, процесите и продуктите.