С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
  • K:Reader - изданията
7 окт 2019, 10:00, 4704 прочитания

PEPCO отвори 20-и магазин в България

Най-бързо развиващата се търгoвска верига за нехранителни стоки в Европа само за 200 дни откри търговски обекти в 10 града у нас

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Най-бързо развиващата се търгoвска верига за нехранителни стоки в Европа – РЕРСО, отвори своя 20-и магазин в България. Компанията разшири портфолиото си от търговски обекти с официалното откриване на най-новия си магазин в гр. Пазарджик в края на септември и на втори обект в гр. Добрич. PEPCO стъпи за първи път в България преди по-малко от година и само за 200 дни успя да открие търговски обекти в 10 града в страната. От отварянето на първите магазини в Пловдив до момента търговската верига е обслужила над 500 хил. клиенти. До края на 2019 г. се очаква PEPCO да завърши календарната година с над 30 магазина. Предстои откриването на обекти в Стара Загора, Хасково, Габрово, Плевен, Ямбол, Враца и в още няколко по-малки града.

PEPCO отвори 20-и магазин в България




PEPCO постоянно разраства и разнообразява колекциите си от артикули в отговор на голямото търсене от страна на клиентите. Изборът от разнообразни стоки за дома и дрехи за цялото семейството на бюджетни цени в комбинация с позитивни служители и любезно обслужване спомагат за бързото налагане на веригата из страната. PEPCO продължава с пълна скорост да открива нови обекти в България. Плановете на компанията са да разрасне мрежата си от търговски обекти у нас с още над 30 през 2020 година. Търговската верига се насочва не само към големите градове, но и към по-малки населени места с около 15 000 жители.

"Щастливи сме, че за по-малко от година сме привлекли над 200 служители в България, които споделят ценностите на PEPCO - кооперативност, респект, ентусиазъм, усъвършенстване и честност. Предоставяме първоначално практическо и теоретично обучение за всяка една позиция. Инвестицията в качеството на работа на персонала ни помага много за подсигуряването на правилно функциониране на всеки магазин, както и за бързото откриване на нови обекти", казва Драгия Драгиев, оперативен мениджър на PEPCO България.

PEPCO отвори 20-и магазин в България





Скоростта, с която се откриват нови обекти, и увеличения поток от клиенти на всяка локация превръщат PEPCO в предпочитан наемател от собственици на обекти в цялата страна. Разнообразният асортимент, насочен към една от най-търсените таргет групи клиенти на пазара – жени с деца, прави търговската верига атрактивна като наемател в търговски център или ритейл парк.

PEPCO отвори 20-и магазин в България



PEPCO отвори 20-и магазин в България



Европейската верига PEPCO расте динамично в Полша и Европа вече 20 години. Успя да се превърне в най-популярния търговец на детски дрехи и водещ доставчик на декоративни продукти, като всеки месец обслужва над 15 млн. клиенти.
Част от корпоративната стратегия на PEPCO е да изгражда бизнеса си по устойчив начин с отговорност към нашия свят в социален аспект и с фокус върху служителите, процесите и продуктите.

PEPCO отвори 20-и магазин в България



PEPCO отвори 20-и магазин в България


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Калин Пенчев: Ударът върху сиренарската индустрия ще бъде голям Калин Пенчев: Ударът върху сиренарската индустрия ще бъде голям

Създателят и собственик на сайта malincho.com за ефекта от решението на САЩ да въведе мита върху някои европейски стоки

15 окт 2019, 281 прочитания

Потребителите на Revolut в България надхвърлиха 100 хил. души 2 Потребителите на Revolut в България надхвърлиха 100 хил. души

Компанията е наела JP Morgan и планира да проведе нов кръг от финансиране за 1.5 млрд. долара

15 окт 2019, 1413 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
PayPal е първата компания, която официално се отказа от проекта Libra

Глобалната криптовалута на Facebook все още е подкрепяна от компании като Uber, Spotify, Visa и Mastercard

Арабският пробив на IPS

Българската семейна компания "Интернешънъл пауър съплай" завърши ключов проект за Saudi Aramco

Фандъкова, когато не е кмет

Желанието на настоящата кметица е да се еманципира от ГЕРБ и да спечели на своя страна "умните и красивите"

София: този път има интрига

За пръв път от над 10 години в София се води истинска политическа кампания. "Капитал" прекара по един ден с четиримата основни кандидати, за да види отвътре как те се борят за гласовете на софиянци

Предизборният "Route 66" на арх. Игнатов

Според кандидата на "Демократична България" електронното управление на София ще реши два ключови проблема - с бюрокрацията и с корупцията

Надежда за "Ирина"

Режисьорката Надежда Косева преплита темите за женската сила и клаустрофобията на малкия град в новия си филм

Изкуство на ръба

"Фриндж" в Единбург е най-големият фестивал на изкуствата в света