Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
7 окт 2019, 10:00, 9783 прочитания

PEPCO отвори 20-и магазин в България

Най-бързо развиващата се търгoвска верига за нехранителни стоки в Европа само за 200 дни откри търговски обекти в 10 града у нас

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Най-бързо развиващата се търгoвска верига за нехранителни стоки в Европа – РЕРСО, отвори своя 20-и магазин в България. Компанията разшири портфолиото си от търговски обекти с официалното откриване на най-новия си магазин в гр. Пазарджик в края на септември и на втори обект в гр. Добрич. PEPCO стъпи за първи път в България преди по-малко от година и само за 200 дни успя да открие търговски обекти в 10 града в страната. От отварянето на първите магазини в Пловдив до момента търговската верига е обслужила над 500 хил. клиенти. До края на 2019 г. се очаква PEPCO да завърши календарната година с над 30 магазина. Предстои откриването на обекти в Стара Загора, Хасково, Габрово, Плевен, Ямбол, Враца и в още няколко по-малки града.

PEPCO отвори 20-и магазин в България




PEPCO постоянно разраства и разнообразява колекциите си от артикули в отговор на голямото търсене от страна на клиентите. Изборът от разнообразни стоки за дома и дрехи за цялото семейството на бюджетни цени в комбинация с позитивни служители и любезно обслужване спомагат за бързото налагане на веригата из страната. PEPCO продължава с пълна скорост да открива нови обекти в България. Плановете на компанията са да разрасне мрежата си от търговски обекти у нас с още над 30 през 2020 година. Търговската верига се насочва не само към големите градове, но и към по-малки населени места с около 15 000 жители.

"Щастливи сме, че за по-малко от година сме привлекли над 200 служители в България, които споделят ценностите на PEPCO - кооперативност, респект, ентусиазъм, усъвършенстване и честност. Предоставяме първоначално практическо и теоретично обучение за всяка една позиция. Инвестицията в качеството на работа на персонала ни помага много за подсигуряването на правилно функциониране на всеки магазин, както и за бързото откриване на нови обекти", казва Драгия Драгиев, оперативен мениджър на PEPCO България.

PEPCO отвори 20-и магазин в България





Скоростта, с която се откриват нови обекти, и увеличения поток от клиенти на всяка локация превръщат PEPCO в предпочитан наемател от собственици на обекти в цялата страна. Разнообразният асортимент, насочен към една от най-търсените таргет групи клиенти на пазара – жени с деца, прави търговската верига атрактивна като наемател в търговски център или ритейл парк.

PEPCO отвори 20-и магазин в България



PEPCO отвори 20-и магазин в България



Европейската верига PEPCO расте динамично в Полша и Европа вече 20 години. Успя да се превърне в най-популярния търговец на детски дрехи и водещ доставчик на декоративни продукти, като всеки месец обслужва над 15 млн. клиенти.
Част от корпоративната стратегия на PEPCO е да изгражда бизнеса си по устойчив начин с отговорност към нашия свят в социален аспект и с фокус върху служителите, процесите и продуктите.

PEPCO отвори 20-и магазин в България



PEPCO отвори 20-и магазин в България


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Вълната от затварящи заводи продължава. Компанията за авточасти "Костал" спира Вълната от затварящи заводи продължава. Компанията за авточасти "Костал" спира

Оръжейният "Дунарит" е с намален персонал, а административни пречки спъват износа

30 мар 2020, 799 прочитания

Euler Hermes: Застрашени от фалит са 13 хил. компании в еврозоната Euler Hermes: Застрашени от фалит са 13 хил. компании в еврозоната

Процедурите по несъстоятелност може да се увеличат с 20%, прогнозират от компанията за застраховане на кредити

30 мар 2020, 886 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
PayPal е първата компания, която официално се отказа от проекта Libra

Глобалната криптовалута на Facebook все още е подкрепяна от компании като Uber, Spotify, Visa и Mastercard

Още от Капитал
Шокът понякога ражда успех

Има примери, че настоящата криза подобрява бизнес моделите на много компании

Съвети при борсова зараза

"Капитал" разговаря с мениджърите на няколко от най-големите управляващи дружества в България

Масови тестове или карантина без край

България не може да издържи повече от два месеца със спряла икономика, а разхлабване на мерките без масово тестване носи голям икономически и здравен риск

Проф. д-р Коста Костов: Колкото повече знаем за заразата, толкова по-добре ще се справим с нея

Ръководителят на Медицинския експертен съвет към Министерския съвет пред "Капитал"

В началото бе поп културата

"Пророческите" филми, книги и песни, които помагат на света да осмисли случващото се

Кино: "Двамата папи"

Дуел на възгледи за ценностите във време на изпитание

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10