Най-купувани онлайн са дрехите, спортните стоки и обувките

Идеалният онлайн магазин е този, който прави отстъпки, промоции и поддържа по-ниски цени, отчита проучване на Pragmatica

Диньо Маджаров и Милена Рамчева представиха резултатите от проучвания за нагласи към онлайн пазаруването и онлайн бизнеса
Диньо Маджаров и Милена Рамчева представиха резултатите от проучвания за нагласи към онлайн пазаруването и онлайн бизнеса
Диньо Маджаров и Милена Рамчева представиха резултатите от проучвания за нагласи към онлайн пазаруването и онлайн бизнеса    ©  Metrica
Диньо Маджаров и Милена Рамчева представиха резултатите от проучвания за нагласи към онлайн пазаруването и онлайн бизнеса    ©  Metrica

Пестенето на време е най-важният фактор при избора на хората да пазаруват по интернет. Това показва специално проучване за нагласите на потребителите към онлайн търговията, проведено от агенция Pragmatica съвместно с Metrica. Анкетирани са 400 души, живеещи в големите градове, които са направили поне една покупка онлайн през последните шест месеца, уточни Диньо Маджаров, изпълнителен директор на Pragmatica. Резултатите от проучването бяха представени на специална пресконференция.

Възможността за пазаруване в удобно за клиента време (57.5%) е друга причина за интереса към интернет магазините. Близо половината от участниците в анкетата са убедени, че онлайн пазаруването предлага по-голямо разнообразие от продукти и услуги, а за 45% определяща е по-ниската цена.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове