С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
6 окт 2019, 11:55, 2020 прочитания

Apple увеличава производството на iPhone 11 с 10%

По-високото търсене от очакваното е довело до решението

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Apple е поръчала на доставчиците да увеличат производството на последните модели iPhone 11 със 7 до 8 млн. броя или с около 10%, за да посрещне по-големите от очакваното продажби. Това съобщава Nikkei Asian Review, което потвърждава устойчивото търсене на най-важния продукт на компанията от Купертино.

Акциите на доставчиците на Apple - от Murata Manufacturing и Alps Alpine в Токио до AAC Technologies Holdings в Хонконг се покачиха след излизането на новината, пише Bloomberg. Говорителят на Apple в Япония е отказал коментар, а акциите на компанията се повишиха в петък с близо 2%.


Според японския вестник доставчиците са останали предпазливи и са били загрижени, че заявките за моделите от високия клас няма да продължат дълго. "Търсенето е добро засега, но трябва да сме внимателни, а не оптимистично настроени", каза източник от ръководството на една от компаниите. "Надявам се, че пикът през този сезон ще трае по-дълго, отколкото миналата година", добави той.

Не е необичайна практика Apple постепенно да увеличава поръчките, тъй като измерва търсенето след пускането на моделите и след това надгражда производството до настъпването сезона на пазаруването по коледните празници.

Лъч надежда



Американската компания запази предходна си прогноза за продажби на до 75 млн. броя нови iPhone през втората половина, заявиха източници от компанията пред агенцията. Главният изпълнителен директор Тим Кук отчете сериозни първоначални продажби на най-печелившия продукт на компанията, което поражда очаквания, че търсенето на iPhone 11 ще се задържи въпреки глобалното забавяне на пазара на смартфони. Изпълнителният директор каза пред френския всекидневник Les Echos в петък, че предвижда нов цикъл на растеж на пазара.

Основните подобрения на камерата на iPhone, заедно с по-трайната батерия и подобрената издръжливост, може да са оценени от потребителите. А решение за понижаване на началната цена на iPhone 11 с 50 долара до 699 долара може също да накара по-бюджетни потребители да се насочат към моделите в условията на по-слаба световна икономика.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Най-динамичните компании за текстил и облекла: Всички на печалба Най-динамичните компании за текстил и облекла: Всички на печалба

Макар и труден, шивашкият бизнес в България се справя добре и има добри показатели

29 яну 2020, 164 прочитания

Apple с нов връх на акциите след впечатляващи резултати Apple с нов връх на акциите след впечатляващи резултати

Продажбите на новия iPhone и услугите са помогнали за отличното представяне през последното тримесечие

29 яну 2020, 142 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Най-купувани онлайн са дрехите, спортните стоки и обувките

Идеалният онлайн магазин е този, който прави отстъпки, промоции и поддържа по-ниски цени, отчита проучване на Pragmatica

Още от Капитал
Свинското: скъпо и дефицитно

Чумата по свинете в Азия вдигна световните цени, създаде дефицит и проблемите заразиха и България

БТК ще бъде купена почти изцяло с дълг

Купувачът на телекома пласира облигации за общо 1.2 млрд. евро, които ще бъдат усвоени преди финализирането на сделката

Ryanair става Buzz в София

Нискотарифната компания планира реорганизация и ребрандиране на част от поделенията си под марката Buzz. Сред тях е това в Полша, което ще поеме управлението на София

Пътеводител на кандидат-програмиста

Какво е добре да се знае за академиите, които предлагат подобни обучения

Ново място: Музей на илюзиите

Оптични илюзии, интерактивност и древни експонати

Ален де Ботон, писател, философ, основател на The School of Life: Ние сме любов и мрак

Ботон за емоционалната интелигентност, стоицизма и деструктивното в човешкия вид пред "Капитал"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10