Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 7 окт 2019, 17:16, 2306 прочитания

Китайският пазар подпомага продажбите на Mercedes-Benz и BMW

Германските производители продължават да отчитат макар и минимални ръстове благодарение на представянето си в азиатската страна

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Силните продажби в Китай помагат на германските автомобилни производители Mercedes-Benz и BMW да повишат продажбите си към края на септември. В понеделник от компанията майка на Mercedes – Daimler съобщиха, че за третото тримесечие на 2019 г. брандът отчита рекордни месечни продажби въпреки забавянето си на глобалните пазари благодарение на представянето си в азиатската страна. От BMW също посочиха Китай като пазара, на който отчитат най-голям растеж от началото на годината.

Китайският скок на Mercedes


На фона на първото за тази година минимално повишаване на продажбите в Европа от Daimler отбелязват, че на китайския пазар за тримесечието юли-септември са били продадени рекордните 181.2 хил. автомобила, което представлява ръст от 13% на годишна база. Подобен е и ръстът при доставките на леки автомобили по света, като в номинално изражение броят им достига малко над 590 хил. за същия период, предава Financial Times.

Междувременно обаче продажбите на компактната марка Smart, която ще бъде изцяло електрифицирана до следващата година, бележат спад от близо 9% за деветмесечието. На автоизложението във Франкфурт компанията представи новия модел Smart, в резултат на което само за септември продажбите на досегашната модификация на бранда са намалели с над 32%.

Общите продажби на Mercedes за месеца нарастват с 8.2%. Ръстът от началото на годината обаче е символичен – с едва 0.1% до 1.8 млн. автомобила.



Представянето на BMW

Отчетеният от BMW резултат за сходен период е малко по-добър по отношение на динамиката на общите продажби – към август 2019 г. те достигат 1.6 млн. автомобила в световен мащаб, което е с 1.3% повече в сравнение с година по-рано. Доставките само на марката BMW от началото на годината са 1.4 млн., или с 1.9% повече спрямо същия период предходната година. Най-големият единичен пазар е Китай с растеж от 15.7%, съобщават от групата.

При компактния бранд MINI, който също постепенно минава към изцяло електрическа версия, е отчетен малък спад от -2.6% и общо 223.2 хил. доставени автомобила в глобален мащаб. Луксозната марка Rolls-Royce бележи ръст от 42.6% с 3306 продажби благодарение най-вече на модела Cullinan, отбелязват от BMW.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Какво друго по света: няколко любопитни идеи Какво друго по света: няколко любопитни идеи

NASA наема SpaceX за товарни полети до Луната; Tesla прави апарати за обдишване от части за коли; Космическата капсула Starliner пак ще лети без астронавти

10 апр 2020, 422 прочитания

"Алкомет" задвижва проекта си за нов цех за алуниеви профили "Алкомет" задвижва проекта си за нов цех за алуниеви профили

Шуменският производител е подал инвестиционно предложение в екоинспекцията

9 апр 2020, 1054 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
HSBC съкращава до 10 хил. работни места

Инвестиционната банка предприема тези действия като част от програма за свиване на разходите

Още от Капитал
Бизнес на градус

Моментният недостиг на спирт вече изглежда преодолян, като по складовете има над 4 млн. литра. Цената на литър спирт обаче е 3 пъти по-висока отпреди пандемията

Може ли България да надбяга вируса

България използва времето, спечелено от социалната изолация, за минимални подобрения в здравната система и планира да въведе софтуер за следене на заразени и нарушители на карантини. Засиленото тестване все още не се случва

Глобалната рецесия изглежда неизбежна

Коронавирусът инфектира както търсенето, така и предлагането по света

Икономика след пандемията

Ясно е, че светът влиза в рецесия, но сега бизнесът трябва се готви за новата нормалност след нея

Инстатерапията на Беловски

Художникът Станислав Беловски смесва световната история и българските теми на деня в колажите си

И това ще мине

Как да се съхраним психически по време на пандемия и изолация

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10