С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 7 окт 2019, 17:16, 1955 прочитания

Китайският пазар подпомага продажбите на Mercedes-Benz и BMW

Германските производители продължават да отчитат макар и минимални ръстове благодарение на представянето си в азиатската страна

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Силните продажби в Китай помагат на германските автомобилни производители Mercedes-Benz и BMW да повишат продажбите си към края на септември. В понеделник от компанията майка на Mercedes – Daimler съобщиха, че за третото тримесечие на 2019 г. брандът отчита рекордни месечни продажби въпреки забавянето си на глобалните пазари благодарение на представянето си в азиатската страна. От BMW също посочиха Китай като пазара, на който отчитат най-голям растеж от началото на годината.

Китайският скок на Mercedes


На фона на първото за тази година минимално повишаване на продажбите в Европа от Daimler отбелязват, че на китайския пазар за тримесечието юли-септември са били продадени рекордните 181.2 хил. автомобила, което представлява ръст от 13% на годишна база. Подобен е и ръстът при доставките на леки автомобили по света, като в номинално изражение броят им достига малко над 590 хил. за същия период, предава Financial Times.

Междувременно обаче продажбите на компактната марка Smart, която ще бъде изцяло електрифицирана до следващата година, бележат спад от близо 9% за деветмесечието. На автоизложението във Франкфурт компанията представи новия модел Smart, в резултат на което само за септември продажбите на досегашната модификация на бранда са намалели с над 32%.

Общите продажби на Mercedes за месеца нарастват с 8.2%. Ръстът от началото на годината обаче е символичен – с едва 0.1% до 1.8 млн. автомобила.



Представянето на BMW

Отчетеният от BMW резултат за сходен период е малко по-добър по отношение на динамиката на общите продажби – към август 2019 г. те достигат 1.6 млн. автомобила в световен мащаб, което е с 1.3% повече в сравнение с година по-рано. Доставките само на марката BMW от началото на годината са 1.4 млн., или с 1.9% повече спрямо същия период предходната година. Най-големият единичен пазар е Китай с растеж от 15.7%, съобщават от групата.

При компактния бранд MINI, който също постепенно минава към изцяло електрическа версия, е отчетен малък спад от -2.6% и общо 223.2 хил. доставени автомобила в глобален мащаб. Луксозната марка Rolls-Royce бележи ръст от 42.6% с 3306 продажби благодарение най-вече на модела Cullinan, отбелязват от BMW.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Хрус-Хрус" е Superbrand "Хрус-Хрус" е Superbrand

Създаването на нови вкусове и избор за клиента е пазарна политика в полза на потребителя

13 дек 2019, 459 прочитания

Cordeel инвестира 52 млн. лева в логистичен център за Orbico в София Cordeel инвестира 52 млн. лева в логистичен център за Orbico в София

Комплексът до Северната тангента ще е 36 хил. кв. м и трябва да е готов през пролетта на 2021 г.

12 дек 2019, 1945 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
HSBC съкращава до 10 хил. работни места

Инвестиционната банка предприема тези действия като част от програма за свиване на разходите

Още от Капитал
Да пазиш традицията "Под Балкана"

Животновъдната ферма на семейство Кулови край Карлово е затворила целия цикъл на производство

Къде е еко-то в данъка за колите

Новите данъчни идеи на София се мотивират със замърсяването на въздуха, но реално нямат връзка с това

PISA 2018: Образование с часовников механизъм

Тревожно ниските резултати на 15-годишните в България по индикаторите за функционална грамотност се проектират в бъдещето на страната

Трудните книжки

Министерството на труда предлага подмяна на сегашните трудови книжки с нови, без да може да обясни защо не ги цифровизира

Нова концепция: Bagri by Boykovski

"Искаме да придадем повече характер на заведението и на храната, която предлагаме"

Камион желание

Отново за мобилните кухни, уличната храна и къде да я опитаме този месец

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10