С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
  • K:Reader - изданията
1 7 окт 2019, 17:16, 1642 прочитания

Китайският пазар подпомага продажбите на Mercedes-Benz и BMW

Германските производители продължават да отчитат макар и минимални ръстове благодарение на представянето си в азиатската страна

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Силните продажби в Китай помагат на германските автомобилни производители Mercedes-Benz и BMW да повишат продажбите си към края на септември. В понеделник от компанията майка на Mercedes – Daimler съобщиха, че за третото тримесечие на 2019 г. брандът отчита рекордни месечни продажби въпреки забавянето си на глобалните пазари благодарение на представянето си в азиатската страна. От BMW също посочиха Китай като пазара, на който отчитат най-голям растеж от началото на годината.

Китайският скок на Mercedes


На фона на първото за тази година минимално повишаване на продажбите в Европа от Daimler отбелязват, че на китайския пазар за тримесечието юли-септември са били продадени рекордните 181.2 хил. автомобила, което представлява ръст от 13% на годишна база. Подобен е и ръстът при доставките на леки автомобили по света, като в номинално изражение броят им достига малко над 590 хил. за същия период, предава Financial Times.

Междувременно обаче продажбите на компактната марка Smart, която ще бъде изцяло електрифицирана до следващата година, бележат спад от близо 9% за деветмесечието. На автоизложението във Франкфурт компанията представи новия модел Smart, в резултат на което само за септември продажбите на досегашната модификация на бранда са намалели с над 32%.

Общите продажби на Mercedes за месеца нарастват с 8.2%. Ръстът от началото на годината обаче е символичен – с едва 0.1% до 1.8 млн. автомобила.



Представянето на BMW

Отчетеният от BMW резултат за сходен период е малко по-добър по отношение на динамиката на общите продажби – към август 2019 г. те достигат 1.6 млн. автомобила в световен мащаб, което е с 1.3% повече в сравнение с година по-рано. Доставките само на марката BMW от началото на годината са 1.4 млн., или с 1.9% повече спрямо същия период предходната година. Най-големият единичен пазар е Китай с растеж от 15.7%, съобщават от групата.

При компактния бранд MINI, който също постепенно минава към изцяло електрическа версия, е отчетен малък спад от -2.6% и общо 223.2 хил. доставени автомобила в глобален мащаб. Луксозната марка Rolls-Royce бележи ръст от 42.6% с 3306 продажби благодарение най-вече на модела Cullinan, отбелязват от BMW.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Калин Пенчев: Ударът върху сиренарската индустрия ще бъде голям Калин Пенчев: Ударът върху сиренарската индустрия ще бъде голям

Създателят и собственик на сайта malincho.com за ефекта от решението на САЩ да въведе мита върху някои европейски стоки

15 окт 2019, 323 прочитания

Потребителите на Revolut в България надхвърлиха 100 хил. души 2 Потребителите на Revolut в България надхвърлиха 100 хил. души

Компанията е наела JP Morgan и планира да проведе нов кръг от финансиране за 1.5 млрд. долара

15 окт 2019, 1480 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
HSBC съкращава до 10 хил. работни места

Инвестиционната банка предприема тези действия като част от програма за свиване на разходите

Доктор Ружа и пътят на милиардите

Само до есента на 2016 г. схемата OneCoin е събрала над 3.3 млрд. eвро, а печалбата е над 2 млрд. евро

Арабският пробив на IPS

Българската семейна компания "Интернешънъл пауър съплай" завърши ключов проект за Saudi Aramco

Борис Бонев: между гражданите и политиката

Единственият непартиен кандидат се бори за гласове с малък бюджет и без подкрепа от партийни структури

Музей или СПА

Предизборната кампания повдигна въпроса за забравеното северно крило на Централната баня, за което се водят спорове от години

Изкуство на ръба

"Фриндж" в Единбург е най-големият фестивал на изкуствата в света

В Белград, на чисто

С изложбата The Cleaner Марина Абрамович показва творчеството си в родния Белград след 44-годишно отсъствие