С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
8 окт 2019, 12:01, 2317 прочитания

The Future of Retail: "Повишените очаквания на днешните потребители са следствие от еволюцията на преживяванията им"

Жана Бъсби за диктуваната от психологията на потребителите революция

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Жана Бъсби е психолог с над 20-годишен опит, специализирала е в когнитивно-поведенческата наука, а интересите й като бизнес психолог и автор са в областта на декодирането на ума на потребителя. Основният фокус на работата й е върху ролята на познанията, емоциите, настроението и различията между половете, които влияят върху клиентското преживяване и поведение и върху начините за взимане на решения от купувачите.

Жана Бъсби е част от екипа на базираната във Великобритания консултантската фирма Retail Reflections, чийто основател Андрю Бъсби е сред най-влиятелните и цитирани експерти в ритейл сектора. Преди да се присъедини към компанията, е работила в частния сектор, изучавайки психичното здраве и благополучието. Автор е на книгата за самопомощ Life Equilibrium.


Жана и Андрю Бъсби са сред лекторите на конференцията The Future of Retail на вестник "Капитал" и ще говорят за големите промени в сектора и диктуваната от психологията на потребителите революция.


С какво е различен начинът на мислене на днешния потребител спрямо този от преди 5-10 години? Какви са основните причини за промяната, ако има такава?
Днешният потребител е далеч по-осведомен и много по-изискващ. Въпреки че една голяма част от нашето поведение се базира на подсъзнанието, ние сме непрекъснато под влиянието на несметно количество дигитално съдържание и това неминуемо оказва влияние върху нашата перспектива. Но областта на промяна, която е най-завладяваща, е повишеното ниво на очаквания, което днешните потребители имат. Какво движи това е ключово, защото голяма част от по-високите очаквания идва от нашите собствени преживявания. Ако веднъж сме изпитани ново ниво на обслужване, почти веднага това задава нов минимален стандарт и всичко, което падне по-ниско от това ниво, се отхвърля.

Какво искат днешните потребители?
Когато искаме нещо, го искаме сега. Не утре, не следващата седмица, а веднага. Това има дълбоки последствия върху веригата на доставки и логистиката на търговците, които са обтегнати както никога досега.
Лекотата и удобството при пазаруване също стоят много високо в листа на желанията, но в тeзи дигитални, Instagram времена ние искаме и да се ангажираме и да бъдем ангажирани с нашите любими брандове.



Колко важно е за ритейлърите да преосмислят формата на взаимоотношение със своите клиенти?
Ключово. Както беше споменато по-рано, търговците трябва да се свържат на индивидуална основа и да го направят 100% в контекста. Старите времена на персонализация започват да бъдат измествани с новата епоха, която е "изцяло в момента". Това е много вълнуващо, защото ще доведе до получаване на истинска стойност за потребителите и много нови възможности за търговците.
The Future of Retail е новото име на форума Retail in Detail на вестник "Капитал" и списание "Регал". За своето четиринадесетгодишно съществуване той се утвърди като най-значимата платформа, която подкрепя екосистемата на ритейл сектора в България.

Повече информация за лекторите и програмата можете да видите на уебсайта на събитието и във фейсбук. Възползвайте се от цената за ранна регистрация до 21 октомври.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Стремежът за природосъобразен живот стигна и до CSR инициативите Стремежът за природосъобразен живот стигна и до CSR инициативите

Грижи за здравето, природата и общността изместват традиционната благотворителност от кампаниите на веригите за бързооборотни стоки

20 ное 2019, 1573 прочитания

Иван Чернев: Намалението на печалбата ни е планирано 4 Иван Чернев: Намалението на печалбата ни е планирано

Оптимизираме продуктовия микс, развиваме асортимента си и сме в процес на експанзия, казва главният изпълнителен директор на "Кауфланд България"

19 ное 2019, 1523 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Ритейл" Затваряне
"Активни потребители": "Палмовият продукт измести сиренето в баничките"

Проучване на асоциацията показва отсъствие на сирене в традиционната бърза закуска

Още от Капитал
Тази карта ми излезе златна

Защо лихвите по кредитни карти не падат и как да платим по-малко по тях

Фасулска работа

За 20 години Милко Младенов създаде една от най-разпознаваемите компании за варива в България "СуиКо"

След Гешев 2.0, Цацаров 2.0 - радостта е двойна

Властта лъже Европа и гражданите, че ще въведе контрол над всесилния главен прокурор. Прави обратното

Новата дългова криза на здравната каса

Институцията плаща със здравни вноски наказателни лихви и адвокатски хонорари

Кино: "В кръг"

Социален гняв през директно кино в новия филм на Стефан Командарев

Канадска вълна

Писателят Дени Терио за работния си процес и защо Канада е страна на "две самотности"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10