Онлайн платформата за фермерски продукти Farmhopping затваря

Физическият магазин на компанията в София обаче ще продължи да работи

Магазинът на Farmhopping на столичния бул. "Витоша" близо до входа на Южния парк отвори през лятото на 2017 г. и ще продължи да работи
Магазинът на Farmhopping на столичния бул. "Витоша" близо до входа на Южния парк отвори през лятото на 2017 г. и ще продължи да работи
Магазинът на Farmhopping на столичния бул. "Витоша" близо до входа на Южния парк отвори през лятото на 2017 г. и ще продължи да работи    ©  Анна Гетова, farmhopping
Магазинът на Farmhopping на столичния бул. "Витоша" близо до входа на Южния парк отвори през лятото на 2017 г. и ще продължи да работи    ©  Анна Гетова, farmhopping
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Първата българска онлайн платформа за фермерски продукти Farmhopping прекратява дейността си след пет години работа. Това става ясно от съобщение на собствениците й на страницата на компанията. Причините са основно финансови - малкият български пазар не успява да осигури достатъчно средства за нужните инвестиции в тази иновативна ниша, става ясно от съобщението.

Физическият магазин на компанията на столичната улица "Витоша" обаче все пак ще продължи да работи.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    xfh59608894 avatar :-|
    xfh59608894
    • - 1
    • + 4

    Жалко наистина. Но пазарът е малък, защото те самите си го правят малък с огромните надценки и скъпа доставка, ограничавайки се по тоя начин до тесния кръг жълтопаветни маниаци, които немат нищо против да бъдат драни. Визирам всички търговци от нишата, бутиковите ферми, гаражни био производители и пр., които с лека ръка надуват цените, оправдавайки се с етикета "био/фермерско/занаятчийско".
    Да се научат да работят с по-ниска надценка и да печелят от оборот. Да не залитат толкова по био-то в опити за бърза печалба, при положение, че вече е трудно да се намерят дори конвенционални и що-годе натурални продукти - това е проблемът на нашето време, който вълнува мнозинството граждани.

    Нередност?
  • 2
    uid28575369 avatar :-|
    Ивайло Московски

    Ако найстина първостепенната им цел е "farmhopping" подпомагане на малките семейни ферми, честен пазар и улеснен достъп до продуктите на малките ферми и семейни стопанства (опция за доставка на чиста харана), тогава защо не ПОДАРЯТ СВБОДНО въздадената вече платформа на самите ферми. Добавянето на артикули и цялата логитика, рекламации и т.н. да си се пренасочи към всяка индивидуална ферма. Разбира се, че селекцията и подборът вече няма да е същият както до сега, но всеки потребител ще преценява дали да си поръча от "даденият' търговец.

    Нередност?
Нов коментар