General Motors отчете 17.5% спад на продажбите си в Китай

Американските автомобилни производители губят пазарен дял в азиатската страна заради продължаващата търговска война

През последното тримесечие продажбите на произвеждания от GM за китайския пазар достъпен модел Baojun са се сринали с 34.9%
През последното тримесечие продажбите на произвеждания от GM за китайския пазар достъпен модел Baojun са се сринали с 34.9%
През последното тримесечие продажбите на произвеждания от GM за китайския пазар достъпен модел Baojun са се сринали с 34.9%    ©  Reuters
През последното тримесечие продажбите на произвеждания от GM за китайския пазар достъпен модел Baojun са се сринали с 34.9%    ©  Reuters

Американският автомобилен производител General Motors (GM) отчете 17.5% спад на продажбите си в Китай за третото тримесечие. За периода на азиатския пазар са били доставени 689.5 хил. автомобила, като това е петото поредно тримесечие, в което компания бележи свиване на бизнеса си на най-големия световен автопазар, пише Reuters. По изчисления на агенцията от началото на година до края на септември GM е доставила 2.26 млн. автомобила в Китай.

На фона на германските и японските производители, които отчитат ръст на продажбите си в Китай, американският автомобилен бизнес отстъпва от позициите си в резултат на забавящата се икономика и продължаващата търговска война между САЩ и Китай. За по-слабите резултати на GM фактор е и растящата конкуренция в ключовия за компанията среден ценови сегмент на SUV моделите, отбелязва Reuters.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    grayeagle avatar :-|
    grayeagle

    Който сее ветрове, жъне бури. Отделно, никой народ не иска да го обиждат непрекъснато и злобно.

    Нередност?
  • 2
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев
    • - 1

    Китай е рай за луксозните стоки, защото поради демографската им политика има много повече мъже в цели региони от държавата. Сега тези мъже трябва да прожектират или поне симулират статус, за да имат шанс.

    Освен това растежа на заплатите и образуването на капитали сред китайците включва огромно количество хора към по-висок стандарт на живот и те бързат да го демонстрират.

    Вижте кои марки растат - все луксозни брандове. Странен пазар, ама какво да се прави.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал