General Motors отчете 17.5% спад на продажбите си в Китай
Американските автомобилни производители губят пазарен дял в азиатската страна заради продължаващата търговска война


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Американският автомобилен производител General Motors (GM) отчете 17.5% спад на продажбите си в Китай за третото тримесечие. За периода на азиатския пазар са били доставени 689.5 хил. автомобила, като това е петото поредно тримесечие, в което компания бележи свиване на бизнеса си на най-големия световен автопазар, пише Reuters. По изчисления на агенцията от началото на година до края на септември GM е доставила 2.26 млн. автомобила в Китай.
На фона на германските и японските производители, които отчитат ръст на продажбите си в Китай, американският автомобилен бизнес отстъпва от позициите си в резултат на забавящата се икономика и продължаващата търговска война между САЩ и Китай. За по-слабите резултати на GM фактор е и растящата конкуренция в ключовия за компанията среден ценови сегмент на SUV моделите, отбелязва Reuters.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Който сее ветрове, жъне бури. Отделно, никой народ не иска да го обиждат непрекъснато и злобно.
Китай е рай за луксозните стоки, защото поради демографската им политика има много повече мъже в цели региони от държавата. Сега тези мъже трябва да прожектират или поне симулират статус, за да имат шанс.
Освен това растежа на заплатите и образуването на капитали сред китайците включва огромно количество хора към по-висок стандарт на живот и те бързат да го демонстрират.
Вижте кои марки растат - все луксозни брандове. Странен пазар, ама какво да се прави.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход