The Future of Retail: Все още голяма част от търговските вериги инвестира под 5% от своите бюджети в дигитална реклама

   ©  Капитал
   ©  Капитал

Визитка

Огнян Попов е ритейл маркетинг визионер, основател и изпълнителен директор на "Проспекто Груп", водещата ритейл маркетинг платформа в ЦИЕ с офиси в София, Будапеща и Букурещ. Огнян е силен привърженик на възможностите, които мобилните устройства предоставят на търговските вериги и брандовете да достигнат до потребителите по един натурален начин, съобразен с локацията им и ориентиран към продажбите. Своя опит в дигиталния маркетинг той придобива по време на работата си в някои от водещите компании за афилиейт маркетинг в Европа. Преди да се завърне в България и да основе Prospecto, Попов работи като афилиейт мениджър във водещата дигитална агенция в Холандия, Blue Mango Interactive (част от световния лидер WPP ). Той ще е сред лекторите на конференцията The Future of Retail и ще говори за връзката между човека, мобилния телефон и магазина, и бъдещето на ритейл маркетинга.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал