Новите инженери на "Бош"
Германската група направи инженеринг център в София, който разработва технологии за автомобилната индустрия


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
- Германската група направи инженеринг център в София, който разработва технологии за автомобилната индустрия.
- Фокусът са системи за помощ на водача, а първите решения вече се използват в коли.
- Засега екипът е от 200 души, но плановете са бизнесът значително да се разширява.
Кола, която ви помага да не заспите, докато шофирате, или пък спира вместо вас, ако на улицата неочаквано изскочи човек. Тези и други подобни технологии вече реално съществуват, а в разработката на някои от тях участват и български инженери. Това се случва в софийския инженеринг център на германската Bosch, в който вече работят около 200 души. Новото звено е част от "Роберт Бош", а заедно с другата си софтуерна компания в страната - "Бош софтуер иновейшънс", групата дава заявка да бъде важен играч на пазар, на който конкуренцията за кадри от години се изостря. И да разширява екипа си тук, но без да дава конкретни детайли за брой.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
тест
Една добра новина. Радостно е да прочетеш нещо подобно.
Няма да е лошо освен "умни" чипове за коли да разработят и един такъв и за хората.
Та дано най-сетне най-сетне им проблесне, че вече десет години една разбойническа банда денонощно ги будалка, лъже и краде.
А иначе - дано има повече такива новини!
Сега лесно ще намерят и 200, и 500 качествени специалисти - къде нови, къде от Вистеон, къде от малки и средни предприятия. Проблемът е, че за C++/embedded можеш да взимаш предимно от унивеститети. Бизнесът им не е такъв, за който има много или пък качествени школи. Коефициентът на заместване просто не е там.
Пожелавам им успех и спешно да започнат да работят с университетите за по-модерно преподаване.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.