Как регулаторите застанаха между Formula 1 и цигарените пари

Компаниите от сектора може да се оттеглят от дългогодишни мултимилионни сделки

Най-големите цигарени компании в света, които доскоро бяха най-мощните спонсори на отборите от Formula 1, се опитват да промотират своите "продукти на бъдещето" - електронните цигари – през вече доказания канал. Вместо да достигне до успех обаче, натискът от страна на регулаторите по света може да се окаже неочакван проблем по отношение на едно от големите спонсорски споразумения в корпоративния свят, пише Financial Times.

В продължение на десетилетия брандовете на цигари бяха и върху колите, и върху екипировката на най-големите състезатели в историята на спорта от Джеймс Хънт до Михаел Шумахер. В главата на почти всички фенове и дори незапознати дълбоко със спорта е запечатано например червеното Ferrari на Шумахер с белия надпис Marlboro върху него. Тази практика приключи през 2006 г., когато FIA гласува да се забрани спонсорирането от страна на тютюневите фирми.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал