🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Facebook отпадна от Топ 10 на най-скъпите марки в света

За поредна година на първо място попада Apple

На трета позиция се класира Amazon, който запазва мястото си от миналата година
На трета позиция се класира Amazon, който запазва мястото си от миналата година
На трета позиция се класира Amazon, който запазва мястото си от миналата година    ©  Reuters
На трета позиция се класира Amazon, който запазва мястото си от миналата година    ©  Reuters
Бюлетин: Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

Топ 10(в млрд. долара)

1. Apple, 234.1

2. Google, 167.7

3. Amazon, 125.3

4. Microsoft, 108.8

5. Coca-Cola, 63.4

6. Samsung, 61.1

7. Toyota, 56.2

8. Mercedes-Benz, 50.8

9. McDonald’s, 45.4

10. Disney, 44.4

За пръв път от три години насам най-голямата социална мрежа Facebook отпада от първата десетка на най-скъпите световни марки. Годишната класация Best Global Brands на Interbrand, част от комуникационната група Omnicom Group, отчита при подреждането постигнатите от компаниите финансови резултати през годината влиянието на бранда върху избора на потребителите и способността му да създава лоялност.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар