Facebook отпадна от Топ 10 на най-скъпите марки в света

За поредна година на първо място попада Apple

На трета позиция се класира Amazon, който запазва мястото си от миналата година
На трета позиция се класира Amazon, който запазва мястото си от миналата година
На трета позиция се класира Amazon, който запазва мястото си от миналата година    ©  Reuters
На трета позиция се класира Amazon, който запазва мястото си от миналата година    ©  Reuters
Топ 10(в млрд. долара)

1. Apple, 234.1

2. Google, 167.7

3. Amazon, 125.3

4. Microsoft, 108.8

5. Coca-Cola, 63.4

6. Samsung, 61.1

7. Toyota, 56.2

8. Mercedes-Benz, 50.8

9. McDonald’s, 45.4

10. Disney, 44.4

За пръв път от три години насам най-голямата социална мрежа Facebook отпада от първата десетка на най-скъпите световни марки. Годишната класация Best Global Brands на Interbrand, част от комуникационната група Omnicom Group, отчита при подреждането постигнатите от компаниите финансови резултати през годината влиянието на бранда върху избора на потребителите и способността му да създава лоялност.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар