Facebook отпадна от Топ 10 на най-скъпите марки в света
За поредна година на първо място попада Apple


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
1. Apple, 234.1
2. Google, 167.7
3. Amazon, 125.3
4. Microsoft, 108.8
5. Coca-Cola, 63.4
6. Samsung, 61.1
7. Toyota, 56.2
8. Mercedes-Benz, 50.8
9. McDonald’s, 45.4
10. Disney, 44.4
За пръв път от три години насам най-голямата социална мрежа Facebook отпада от първата десетка на най-скъпите световни марки. Годишната класация Best Global Brands на Interbrand, част от комуникационната група Omnicom Group, отчита при подреждането постигнатите от компаниите финансови резултати през годината влиянието на бранда върху избора на потребителите и способността му да създава лоялност.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход