Twitter отбелязва спад в ръста на приходите заради бъгове
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Twitter отбелязва спад в ръста на приходите заради бъгове

Reuters

Twitter отбелязва спад в ръста на приходите заради бъгове

Акциите на фирмата се сринаха с 20% заради нисък оборот от реклами

Йоан Запрянов
1674 прочитания

Reuters

© Reuters


Приходите на Twitter през третото тримесечие не оправдаха очакванията на инвеститори и анализатори, в следствие на което акциите загубиха 20% от стойността си. Според социалната мрежа основните рекламни продукти на компанията не са работили заради бъгове, което е довело до технически проблеми по отношение на насочващата технология. Компанията предупреди, че проблемите не са решени и те най-вероятно ще се отразят на представянето и следващите месеци, съобщава Financial Times.

Приходите на Twitter за тримесечието са нараснали с 9% на годишна база до 824 млн. долара, но са с 50 млн. долара по-ниски, отколкото бяха средните очаквания на анализаторите от Уолстрийт.

"Въпреки предизвикателствата, изминалото тримесечие показва, че стратегията ни за инвестиции в дългосрочен план работи", коментира Нед Сегал, финансов директор в социалната мрежа. "Имаме още много работа по отношение на продуктите, които движат растежа на приходите ни."

Трите проблема

В писмото си към инвеститорите, което Twitter публикува след всяко тримесечие, компанията посочи три проблема, които се отразяват на приходите на фирмата. Първият е свързан с бъг в технологията за насочване на реклами и споделяне на данни. Продуктът, който се казва MAP, се използва от рекламодателите за промотиране на смартфон приложения. Според Twitter, без този проблем, приходите на компанията е трябвало да бъдат с 3% по-високи.

Друг проблем е, че "определени настройки на персонализация и събиране на данни не са работили така, както се очаква", както и "неочаквано висок сезонен интерес през юли и август", за който системата на фирмата изглежда не е била готова.

По-големите притеснения на инвеститорите изглежда са по отношение на частта в съобщението, в което се казва, че тези проблеми все още не са разрешени и могат да се отразят на приходите и през четвъртото тримесечие, което е обичайно най-силният период за рекламодателите. Сегашните прогнози на Twitter са за постъпления между 940 млн. и 1.01 млрд. долара, със 100 млн. долара по-ниски, отколкото предишната прогноза.

Приходите на Twitter през третото тримесечие не оправдаха очакванията на инвеститори и анализатори, в следствие на което акциите загубиха 20% от стойността си. Според социалната мрежа основните рекламни продукти на компанията не са работили заради бъгове, което е довело до технически проблеми по отношение на насочващата технология. Компанията предупреди, че проблемите не са решени и те най-вероятно ще се отразят на представянето и следващите месеци, съобщава Financial Times.

Приходите на Twitter за тримесечието са нараснали с 9% на годишна база до 824 млн. долара, но са с 50 млн. долара по-ниски, отколкото бяха средните очаквания на анализаторите от Уолстрийт.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK