С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
27 окт 2019, 12:27, 1480 прочитания

Twitter отбелязва спад в ръста на приходите заради бъгове

Акциите на фирмата се сринаха с 20% заради нисък оборот от реклами

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Приходите на Twitter през третото тримесечие не оправдаха очакванията на инвеститори и анализатори, в следствие на което акциите загубиха 20% от стойността си. Според социалната мрежа основните рекламни продукти на компанията не са работили заради бъгове, което е довело до технически проблеми по отношение на насочващата технология. Компанията предупреди, че проблемите не са решени и те най-вероятно ще се отразят на представянето и следващите месеци, съобщава Financial Times.

Приходите на Twitter за тримесечието са нараснали с 9% на годишна база до 824 млн. долара, но са с 50 млн. долара по-ниски, отколкото бяха средните очаквания на анализаторите от Уолстрийт.


"Въпреки предизвикателствата, изминалото тримесечие показва, че стратегията ни за инвестиции в дългосрочен план работи", коментира Нед Сегал, финансов директор в социалната мрежа. "Имаме още много работа по отношение на продуктите, които движат растежа на приходите ни."

Трите проблема

В писмото си към инвеститорите, което Twitter публикува след всяко тримесечие, компанията посочи три проблема, които се отразяват на приходите на фирмата. Първият е свързан с бъг в технологията за насочване на реклами и споделяне на данни. Продуктът, който се казва MAP, се използва от рекламодателите за промотиране на смартфон приложения. Според Twitter, без този проблем, приходите на компанията е трябвало да бъдат с 3% по-високи.



Друг проблем е, че "определени настройки на персонализация и събиране на данни не са работили така, както се очаква", както и "неочаквано висок сезонен интерес през юли и август", за който системата на фирмата изглежда не е била готова.

По-големите притеснения на инвеститорите изглежда са по отношение на частта в съобщението, в което се казва, че тези проблеми все още не са разрешени и могат да се отразят на приходите и през четвъртото тримесечие, което е обичайно най-силният период за рекламодателите. Сегашните прогнози на Twitter са за постъпления между 940 млн. и 1.01 млрд. долара, със 100 млн. долара по-ниски, отколкото предишната прогноза.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Като няма Кой, трябва някой Като няма Кой, трябва някой

Държавата поема дистрибуцията на пресата, след като компаниите, свързани с Делян Пеевски спират да правят това на 1 март. По този начин държавата ще субсидира медиите

27 фев 2020, 9 прочитания

Печалбата на Rio Tinto достигна 8-годишен връх Печалбата на Rio Tinto достигна 8-годишен връх

Англо-австралийската група обаче предупреждава, че коронавирусът може да засегне бизнеса й в краткосрочен план

27 фев 2020, 306 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Amazon със спад на печалбата заради високите разходи за еднодневна доставка

След новините акциите загубиха 9% от стойността си като изтриха близо 80 млрд. долара от пазарната капитализация на компанията

Още от Капитал
Фокусът с цените на тока

Защо в България борсовата електроенергия е хем най-скъпа, хем най-евтина

10 мита за еврото

Не, цените няма да се вдигат, курсът на лева няма да се променя и още няколко отговора на най-популярните заблуди за влизането в еврозоната

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама

Това е едно от ключовите предложения за промени в Законът за радиото и телевизията, които сектора обсъжда

Автогол с еврозоната, мачът продължава

Изборът сега е между по-добро икономическо бъдеще и статуквото

Календар и домашно кино

По-интересните събития от уикенда и седмицата

Моя страна, моя Южна Корея

Кратък гид към корейската нова вълна в киното

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10