Как Илън Мъск изгради завод в Китай за 168 дни
Model 3 ще бъде първият автомобил, произведен в изцяло чуждестранно предприятие в страната


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Капитал - брой 26
брой 26, 2022

Бакхус
юли 2022

Digitalk Report | Системи за проектиране
юни 2022
Как се развиват софтуерните продукти в сферата на проектирането
СЪДЪРЖАНИЕ
ПРОДУКТИ
МОБИЛНИ ПРИЛОЖЕНИЯ
ПОЛЕЗНО
ЕКСКЛУЗИВНО СЪДЪРЖАНИЕ ОТ
АБОНАМЕНТ
ОЩЕ ОТ КАПИТАЛ

Фондация "Америка за България" финансира проект на "Икономедиа". Мненията и твърденията, изразени в изданията на "Икономедиа", са резултат от журналистическа дейност и отразяват редакционна позиция и не непременно възгледите на фондацията или на нейните директори, служители или представители.
Изданията на "Икономедиа" спазват Етичния кодекс на българските журналисти. Действителни собственици на настоящото издание са Иво Георгиев Прокопиев и Теодор Иванов Захов.
Уеб разработка Икономедиа
Дизайн Ког Графикс
Някои снимки © 2010 Associated Press и Reuters
Всички права запазени © 1993-2022, Икономедиа АД
8 коментара
"Мъск уверява, че заводът в Шанхай ще произвежда поне хиляда коли седмично до края на тази година. Tesla от месеци се опитва да постигне същото представяне в САЩ, но резултатите са противоречиви"
1000 автомобила седмично е нищо по стандартите на световната автомобилна промишленост. Дори заводът на Тесла във Фримонт достигна 6000 на седмица.
Поредният самоубиец повярвал във възможностите да спечели в Китай. Сега всичките западни технологии и достижения ще му бъдат копирани от местните компании, ще бъдат построени копия на неговите заводи и обучените от него работници под строй ще се изнесът в клонираните китайски фабрики. С такива равносметки преди него излязоха огромно количество западни предприемачи, които се опитваха да се справят с дъмпинга на китайските бракоделци яко стимулиран от Китай и Русия, и тяхната завоевателна имперска философия.
До коментар [#1] от "emil":
1000 автомобила в началото. След няма и една година от първата копка...
До коментар [#2] от "RUSE":
Колко човека ще си купят "нещо, което прилича на Тесла", вместо истинска Тесла.
До коментар [#3] от "tie_interceptor":
Става дума за втората част от цитата - "Tesla от месеци се опитва да постигне същото представяне в САЩ, но резултатите са противоречиви". Имах предвид че да пишат че се опитвали да посигнат същото представяне (1000) при положение че там вече правят по 6000 е нелепо.
До коментар [#2] от "RUSE":
Ако съм китаец ще ви кажа , че вие започнахте - хартията , барута , нефта , чая . Бизнеса е война и там няма нечестно .
Първо - браво на Тесла и Мъск. Южноафриканецът доказа, че освен голям визионер е и добър мениджър. С един удар се предпази от търговската война, пласира се на огромен пазар с уклонност към луксозните стоки и приближи производството до азиатските си клиенти.
Китай със своя прогрес показва, че не само застига, но и надминава технологично западните държави. Хубавото да си догонващ е, че директно можеш да внесеш от най-новите тенденции. Китай освен това са единствената суперсила с голям нефтен дефицит. Възможността да се придвижват масово на ток им създава голямо ниво на сигурност в условия на международно напрежение.
До коментар [#] от "
RUSE
":
РъБъ експертите от Руси са яката работа
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход