Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 10 ное 2019, 15:30, 21119 прочитания

DHL пусна бързата железопътна линия между Китай и Германия

Компанията свали дните за доставка от 17 до между 10 и 12 дни

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Германската компания DHL заедно с китайската International Inland Port Investment & Development пусна в експлоатация новата железопътна линия между Сиян и Хамбург, която скъсява дните за товарни превози от 17 до между 10 и 12 дни, пише Business Insider. Новата експресна линия е първата по рода си с насоченост към намаляване на времето за междуконтинентални търговски доставки. Линията преминава през Казахстан, Русия, Беларус и Литва.

Новата линия е дълга общо 9400 километра. Тя има една начална точка в Китай – Сиян, но две в Германия – Хамбург и Нойс. Досега за железопътна връзка между Китай и Германия се използваше Мамоново – Браниево, път, който преминава през Русия и Полша.


"Сиян е в сърцето на Новия път на коприната - той ще има същата важна роля, която е играл някога икономическият път по времето на Марко Поло", коментира Стив Уанг, изпълнителен директор на китайското звено на DHL Global Forwarding.

В момента търговията между Китай и Европейския съюз възлиза на над 1 млрд. евро на ден, като прогнозите на икономисти и анализатори са, че тази сума ще продължи да расте в бъдеще. Китай е вторият по големина търговски партньор на ЕС, както и вторият по големина партньор по отношение на износа.

В полза на Сиян



Най-големият победител от новата железопътна линия може да се окаже китайският регион на Сиян. Той е един от бързоразвиващите се икономически центрове в страната, като през миналата година износът оттам се е увеличил с 29% заедно с увеличение във външните инвестиции. Сиян произвежда механика, електроника, биофармацевтика и автомобили, като целта на DHL е чрез новата линия да позволи както на региона да се развива по-бързо, така и Европа да не изостава от тенденциите в китайските хъбове.

Сиян е особено важен и заради разработките в сферата на технологиите, които правят града и региона хъб в развитието на изкуствен интелект, 5G инфраструктура, облачни услуги и автоматизация на производството. В Сиян има общо над 100 компании, които специализират само в изкуствен интелект, с приходи от над 1.3 млрд. евро. През следващите години местните и чуждите компании в Сиян са се съгласили да инвестират над 27 млрд. долара в развитието на града.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Етикети: DHL Германия Китай

Прочетете и това

Акостирането на круизни кораби в Бургас под въпрос заради коронавируса Акостирането на круизни кораби в Бургас под въпрос заради коронавируса

За трета година външни фактори ограничават достъпа до Черно море и българските пристанища

27 май 2020, 457 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май)

Рекламна спортна пауза; Започна подаването на заявки в конкурса "PR приз 2020" и "Сайт на годината"; Подкастът на Джо Роугън вече само в Spotify; Новата кампания на Nike и др.

27 май 2020, 478 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Кой е повелителят на кафето за годината у нас

"Български бариста шампионат 2019" излъчи най-добрия сред очаквано ароматна атмосфера

Още от Капитал
От скала до хотел: 30 години по-късно в Созопол

Многогодишната история за държавен парцел на брега на морето в Созопол, филмов съюз, съдилища и строителна криза е към развръзка

Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

Растеж с едно наум

Българската икономика расте през първото тримесечие, но пораженията от COVID-19 през април-юни ще са по-тежки

Магистрала без правила

"Хемус" вече се строи и планът на властта е да бъде готова след четири години. Цената обаче е заобикаляне на законите и непрозрачно харчене на милиарди левове

Шоуто трябва да продължи, но как

Пандемията промени значението и начина на работа на вечерните шоута, независимо дали говорим за Джон Оливър или Николаос Цитиридис

20 въпроса: Мартин Михайлов

Михайлов стои зад две от заведенията, които бяха (отново ще бъдат?) обичайна част от нощните походи в София

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10