(Р)еволюцията в ентъртеймънт индустрията

Тенденциите са потребителите на стрийминг в САЩ скоро да станат повече от абонатите на кабелна телевизия

Apple и Disney стартираха своите платформи този месец, опитвайки се да привлекат потребители чрез по-ниска месечна такса от тази на Netflix
Apple и Disney стартираха своите платформи този месец, опитвайки се да привлекат потребители чрез по-ниска месечна такса от тази на Netflix
Apple и Disney стартираха своите платформи този месец, опитвайки се да привлекат потребители чрез по-ниска месечна такса от тази на Netflix    ©  Reuters
Apple и Disney стартираха своите платформи този месец, опитвайки се да привлекат потребители чрез по-ниска месечна такса от тази на Netflix    ©  Reuters

Телевизионната и филмова индустрия се променя под натиска на външни и вътрешни фактори. Потребителите на поточно видеосъдържание, или така наречения стрийминг, в глобален аспект са повече от милиард, като са нараснали с 5% за година. Приходите в новия сектор са достигнали 25 млрд. долара или с 8% от предходната година. Проучване на Wall Street Journal от тази седмица показва, че средно потребителят заплаща по 22 долара месечни абонаментни такси за доставчици на аудио-визуално съдържание, като се очаква тази сума да нарасне двойно в близкото бъдеще. Това представлява вакуум, който множество компании ще се постараят да запълнят.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар