Здравни сайтове във Великобритания са давали данни за потребителите на рекламодатели
Разследване на FT разкрива, че уеб страниците са споделяли симптоми и имена на лекарства с трети страни като Google и Facebook


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Някои от най-популярните здравни уебсайтове в Обединеното кралство са споделяли чувствителни данни за хората, които ги посещават – включително симптоми, диагнози и имена на лекарства, с трети страни като Google, Amazon, Facebook и Oracle. Такива са разкритията от разследване на Financial Times. Използвайки инструменти с отворен код за анализ на повече от сто здравни уебсайта, сред които WebMD, Healthline, Babycentre и Bupa, медията е установила, че 79% от сайтовете използват т.нар. бисквитки, които позволяват събирането на данни за трети страни. На много от сайтовете също така не е споменато за наличието им с рекламни цели.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход