С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
22 ное 2019, 10:06, 995 прочитания

С поглед от началото до успеха

Нашите най-добри съвети за екологично чисти панаирни инициативи

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Увеличаването на тревогата за дълголетието на нашите глобални ресурси често може да доведе до загриженост за устойчивостта при подготовката и провеждането на различни събития и изложения.

Възможно ли е да бъдете устойчив изложител при наличността на толкова много отпадъци при осъщесвяването на тази дейност?

Изложбите по своя временен характер не са от най-екологичните маркетингови дейности, привличайки стотици изложители на техните щандове и хиляди посетители на едно място, в същото време, за много кратък период. За щастие изложенията се променят. Постоянните усилия на местата за провеждане, на организаторите и участниците за ново мислене при проектирането показват, че въглеродните отпечатъци могат да бъдат намалени и материалите могат да бъдат преосмислени.
С щандове на свои дългогодишни клиенти ФЕРНЕТ БЪЛГАРИЯ показва, че устойчивостта може да бъде внедрена в конвенционалното изграждане на щанд - без да се жертват дизайнът и креативността.

Нашите най-добри съвети са на Вашето внимание за екологично чисти панаирни инициативи, за да добавите предимство пред конкурентите си и да увеличавате възможността за устойчивост:


1. Преди събитието (изложение, панаир, представяне)

Помислете за намаляване на количеството и/или качеството на хартиената литература, която да разпространявате.
Бихте ли могли да използвате по-устойчива рециклирана хартия? Може ли да е на удобен USB флаш? Ако обмисляте производство на рекламни сувенири за събития, определете тяхната стойност, реалистичното количество и дали те ще останат повече от за еднократна употреба. Маркетинговите техники се променят и начинът, по който изложителите "крещят" за своя продукт или услуга, се адаптира, за да отговаря на по-устойчивите методи за промоция.
Помислете да съберете директно информация за контакти от посетителите си и да им изпратите вашата брошура след събитието, за да насърчите устойчивостта и да продължите отношенията си с тях по електронен път.

2. По време на събитието

Отпадъците, генерирани по време на изложбените дни, се натрупват лесно - картонени кутии, опаковки, литература, чаши за кафе и остатъци от кетъринг могат да причинят главоболие на изложителите и организаторите на събития. Днес е обичайно да се предлагат различни кошчета за различни материали - използвайте ги и изхвърлете боклука на правилните места, за да гарантирате, че те могат да бъдат рециклирани.

3. Панаирното строителство

Екологичното планиране на Вашия щанд не само подкрепя околната среда, но може да намали разходите Ви. Можете ли да използвате повторно компонентите от щанда от предишни години? Полезният разговор с вашия панаирен строител и дизайнер на щанд може да ви помогне да определите дали можете или не да намалите количеството необходим материал и конструкция. Можете ли да промените позицията си, за да подобрите устойчивостта? Изберете партньор строител, който да има отношение към устойчивостта.



4. Доставка и съхранение

Ако е възможно, опитайте се да изберете изпълнители с местни производствени мощности, за да намалите свързания с тях въглероден отпечатък и прекомерните разходи за транспорт. Помолете вашия строител на щандове да комбинира товари за превоз с други клиенти, за да използва пълния капацитет на камиони и каси, или помислете за наемане на оборудване на място, за да избегнете ненужното разпространение.
Доставчиците на устойчиви щандове ще се стремят да използват отново всичко - гледайте да изберете строители, които са получили сертификат по ISO, което означава, че можете да излагате спокойно, като знаете, че щандът ви няма да бъде пропилян, след като шоуто приключи.

5. Материали

Налични са множество устойчиви материали, включително бамбук, килими на растителна основа, естествени тъкани и бои на водна основа, които могат да допринесат за изграждането на щанд, далеч по-малко вреден за околната среда.
Чрез отдаване под наем или повторно използване на мебели можете драстично да намалите количеството, което се възпроизвежда. Дарете нежелани индивидуални елементи, които сте изработили еднократно, за благотворителност и със сигурност не прахосвайте използвания мокет - помислете да го използвате, примерно за да увиете компоненти на щанда по време на транспортиране или да ги подарите. Той е в добро състояние след 3-дневно събитие.

6. Дизайн и графика

Опитните дизайнерски експерти могат да ви помогнат да създадете въображаеми произведения на изкуството, които могат да бъдат пренаредени между представления - попитайте вашия дизайнер за по-устойчиви възможности за печат.

7. Използване на енергия

Когато избирате мястото си на щанда или поръчвате осветление, говорете с организатора на събитието и установете колко естествена светлина има мястото; прекомерното осветление на щанда може да не е необходимо. Ако е необходимо осветление, изберете LED опции, които използват много по-малко енергия.
Признаваме, че устойчивото излагане не е лесно - ако беше, всички бихме се справили правилно.

Малките, рентабилни промени могат да генерират насърчаваща промоция за вашия бизнес, като същевременно оставят много по-ярко въздействие върху света около нас. Ние ще създадем за Вас щанд, с който можете да се гордеете, ако поставите името си.

Свържете се с нас сега, за да обсъдим следващото Ви събитие: www.fairnet.bg

Events Kit

Текстът е част от специалното издание Events Kit. Изданието е включено в абонаментния план Капитал PRO, но може да бъде закупено и самостоятелно тук.

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Бьорн Ску Ейлертсен: Важни са хората, а не задачите Бьорн Ску Ейлертсен: Важни са хората, а не задачите

Главният технически директор на Milestone Systems пред "Капитал"

13 дек 2019, 133 прочитания

Бъдещето на Google Бъдещето на Google

Alphabet отваря нова страница след напускането на Сергей Брин и Лари Пейдж

13 дек 2019, 500 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Инвестирали сме близо 60 млн. лв. в инсталации за сепариране и обработка на отпадъци от опаковки

Георги Табаков, председател на Съвета на директорите на "Екобулпак", за бизнес модела и развитието на организацията

Още от Капитал
На първо място инженер

Станислав Протасов, съосновател на софтуерната компания Acronis

Uber вече не е готин

Лондон удари силно Uber и вече има нови, по-евтини приложения за споделени пътувания

Къде е еко-то в данъка за колите

Новите данъчни идеи на София се мотивират със замърсяването на въздуха, но реално нямат връзка с това

Трудните книжки

Министерството на труда предлага подмяна на сегашните трудови книжки с нови, без да може да обясни защо не ги цифровизира

20 книги в навечерието на 2020

Списък с книги от последните месеци и все още непреведени световни заглавия

Пича с фотоапарата

Фотографският проект на актьора Джеф Бриджис

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10