Новият брой:
Правителство с ГЕРБ?

Бъдещето на развлекателния тв бизнес

Медийните гиганти се борят за вниманието на зрителите. Битката ще бъде кървава

Кадър от The Mandalorian, основната привлекателна сила на Disney+ за момента
Кадър от The Mandalorian, основната привлекателна сила на Disney+ за момента
Кадър от The Mandalorian, основната привлекателна сила на Disney+ за момента    ©  Disney
Кадър от The Mandalorian, основната привлекателна сила на Disney+ за момента    ©  Disney
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Казано на холивудски жаргон, пускането на Disney+ се оказа блокбъстър. В "блиц деня", както Disney нарече вечерта на премиерата на стрийминг услугата си, масовата маркетингова кампания на компанията достигна своя връх. Преди това автобуси и паркове бяха опаковани в реклами, служителите на Disney в магазините й носеха QR кодове за желаещите да станат абонати през смартфоните си, а предаването Dancing with the Stars по телевизията ABC беше изпълнено с препратки към заветния ден. Към края на деня вече 10 млн. души бяха станали абонати на услугата - над всички очаквания на Disney. Сървърите се справиха трудно с трафика и компанията оправяше бъгове в движение, докато зрителите се насочват към The Mandalorian, ексклузивен сериал, част от вселената на Star Wars.

За 7 долара на месец - малко по-ниска цена, отколкото на един билет за кино, зрителите в САЩ, Канада и Холандия могат да гледат всичко от най-ценния медиен каталог в света. Освен ново оригинално съдържание те могат да видят всичко - от "Снежанка и седемте джуджета" до филмите по комикси на Marvel и в резултат на придобиването за 71 млрд. долара на 21st Century Fox от Disney по-рано през годината - всички 662 епизода на The Simpsons ("Семейство Симпсън"). Зад кулисите нов алгоритъм за предложения събра достатъчно информация от потребители, за да предложи на милиони хора персонализирани предложения, казва Кевин Мейър, директор на международния отдел за потребителски бизнес на фирмата, в който влиза и Disney+.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев
    • - 1

    CBS i Vivacom се сливат, ама не помежду си. CBS се слива с Viacom, поправете си статията...

    Нередност?
Нов коментар