Динамична 2019 година за пазара на събития
Компаниите в сектора отчитат все по-силен интерес от страна на рекламодателите към създаване на преживявания чрез организирането на специални прояви
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
2019 г. отново беше интересна и изключително динамична година за пазара на събития в България. Секторът запазва нивата от 2018 г. и очаква отново да отчете ръст на инвестициите от 35-40% в края на тази година. За сравнение - през 2016 и 2017 г. той нарастваше с 10-15% на годишна база. Затова и равносметката с днешна дата носи оптимизъм на бизнеса, който полага все повече усилия да предлага качествена и впечатляваща като ефект услуга на високо европейско ниво.
Според директорa стратегически комуникации в агенция APRA Porter Novelli Красимира Христоскова 2019 г. категорично е по-силна откъм събития от предходната. "Докато миналата година част от компаниите, с които работим, заложиха на по-силното дигитално представяне, тази година наблюдаваме завръщане към класическия формат – да се срещнат с хората "очи в очи", коментира тя. По думите и пазарът расте и постепенно се завръща към нивата от най-добрите си години. "От една страна расте търсенето на големи корпоративни събития с шестцифрени бюджети, за които са необходими огромни професионални екипи и месеци организация. 2019 г. е и годината, в която компаниите заложиха на серии от събития, насочени към по-малки и строго специфични аудитории", казва Красимира Христова.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.