Динамична 2019 година за пазара на събития

Компаниите в сектора отчитат все по-силен интерес от страна на рекламодателите към създаване на преживявания чрез организирането на специални прояви

2019 г. отново беше интересна и изключително динамична година за пазара на събития в България. Секторът запазва нивата от 2018 г. и очаква отново да отчете ръст на инвестициите от 35-40% в края на тази година. За сравнение - през 2016 и 2017 г. той нарастваше с 10-15% на годишна база. Затова и равносметката с днешна дата носи оптимизъм на бизнеса, който полага все повече усилия да предлага качествена и впечатляваща като ефект услуга на високо европейско ниво.

Според директорa стратегически комуникации в агенция APRA Porter Novelli Красимира Христоскова 2019 г. категорично е по-силна откъм събития от предходната. "Докато миналата година част от компаниите, с които работим, заложиха на по-силното дигитално представяне, тази година наблюдаваме завръщане към класическия формат – да се срещнат с хората "очи в очи", коментира тя. По думите и пазарът расте и постепенно се завръща към нивата от най-добрите си години. "От една страна расте търсенето на големи корпоративни събития с шестцифрени бюджети, за които са необходими огромни професионални екипи и месеци организация. 2019 г. е и годината, в която компаниите заложиха на серии от събития, насочени към по-малки и строго специфични аудитории", казва Красимира Христова.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар