Как се представиха онлайн търговците при предсрочния Черен петък
Ozone.bg бележи 84% ръст на оборота от кампанията, а eMAG – 9%
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Две от най-големите компании за онлайн търговия в България – eMAG и Ozone.bg, са отбелязали значителен ръст на броя поръчки и оборота по време на тазгодишната си кампания за "Черен петък". Кампанията при повечето онлайн търговци в България се оказа предсрочна – традиционно черният петък се празнува в САЩ един ден след Деня на благодарността, който тази година е на 28 ноември. Затова някои компании предпочетоха да го изтеглят с една седмица, за да има по-голям мост между масовия ден за търговия и Коледа.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
В статията са посочени резултатите само на два онлайн търговеца - да, сред най-големите, и все пак. Въпреки това вероятно може да се допусне екстраполация на ръста на приходите и за повечето родни сайтове, които са участвали в акцията. В нашето домакинство също се възползвахме от намаленията и по пълния автомобил на куриера на "Спиди" си личи, че мнозина са взели сходно решение. Според мен е добре на няколко пъти през годината да има сходни намаления, за да не се претоварват куриерските компании в края на годината и съответно по-бързи доставки и повече доволни клиенти. Но търговците си знаят най-добре.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход