С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
30 ное 2019, 16:33, 2323 прочитания

BMW и Great Wall ще произвеждат заедно електроколи в Китай

Общата инвестиция на двете компании е 650 млн. евро

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Германският производител на луксозни автомобили BMW и китайската компания Great Wall ще инвестират заедно 650 млн. евро в производството на електромобили в Китай. Изграждането на завода в град Чжанцзяган в провинция Цзянсу ще продължи от 2020 до 2022 г. В него трябва да се произвеждат 160 хил. коли годишно, а заетите ще са около 3000 души, се казва в съобщението на двете компании.

Началото на съвместния проект


През лятото на 2018 г. те подписаха споразумение за учредяване на съвместното дружество Spotlight Automotive Limited, а сега вече проектът започва да се изпълнява. Spotlight Automotive ще произвежда електрически автомобили, като двете компании ще сглобяват собствените си брандове, като от BMW обявиха ,че там ще се произвежда последният модел на Mini, съобщава Reuters.

Няколко дни след като отпразнува 60-тия си рожден ден, от Mini обявиха първия си електрически модел. Mini Cooper SE ще излезе на пазара през 2020 г., като производството, което започна този месец, ще бъде главно в Оксфорд. Германският производител обяви, че ще продължи да произвежда Mini основно във Великобритания, като заводът в Китай ще осигури допълнителен производствен капацитет и гъвкавост за германската компания.

Очаква се заводът да позволи на BMW да произвежда при атрактивни условия голям брой електрически автомобили Mini за световния пазар, заявява Николас Петер, финансов директор на германския производител.



Връзката Германия – Китай

Mini Cooper SE е петият модел автомобил с алтернативен модел на задвижване, като от BMW се надяват до края на 2021 г. да са продали над 1 млн. хибриди и електрически автомобили. Това е вторият модел електромобил, който германският конгломерат обяви, че ще произвежда в Китай, след BMW iX3. По всичко личи, че BMW ще се постарае да спечели от разрастващия се пазар на електромобили в Kитай, където за 2018 г. бяха продадени над 1.1 млн. автомобила с алтернативно задвижване, което е 55% от световните продажби според данните на The International Council of Clean Transportation.

От BMW Group добавят, че ще продължат да използват утвърдените си търговски структури и канали в Китай. Съвместното предприятие няма да създава допълнителна организация за продажби в Китай за бъдещи електрически превозни средства. Всеки партньор ще използва собствен канал за продажби за своите конкретни марки.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Стартъпи могат да кандидатстват в програмата на Visa и фонда Eleven Стартъпи могат да кандидатстват в програмата на Visa и фонда Eleven

Участниците могат да получат инвестиция от 100 хил. евро

16 фев 2020, 1447 прочитания

Nissan отчита най-голямата си тримесечна загуба за последните 10 години Nissan отчита най-голямата си тримесечна загуба за последните 10 години

Японският автомобилен производител се бори с имиджови щети и намаляващите продажби в САЩ

16 фев 2020, 1156 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Неохим" свива загубата си наполовина

Работниците в торовия завод са намалели с 200 души от началото на годината

Още от Капитал
Драмата с ТЕЦ "Марица-изток 2" - дълга, скъпа и опасна

Каквито и действия да се предприемат, те ще бъдат закъснели, ще струват скъпо и може да доведат до нови проблеми в сектора

Малайзийски полет към село Щръклево

Община Русе даде предварително съгласие да продаде летището си на дружество с малайзийско участие. Проектът на компанията е за 57 млн. лв.,

(Не)възможната столица на културата

"Пловдив 2019" премина с повече скандали, отколкото културни новини, бе недофинансиран и неглижиран от властта

Новите дрехи на "Шишман"

Несигурното бъдеще покрай предстоящия ремонт на знаковата улица в центъра на София отново разбуни духовете

Гордост, кино и предразсъдъци

Sofia Pride Film Fest показва няколко филма за различните измерения на любовта и привличането

Wi-Fi free

Все повече хора искат да преодолеят зависимостта си от технологиите. Бизнесът харесва това.

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10