Защо все повече компании инвестират в събития
Големите рекламодатели и компании търсят конференциите като успешна платформа да разпространят своите ключови послания
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
2019 отново беше силна за пазара на събития. "Остава възходяща тенденцията големите рекламодатели, както и компании, които не участват традиционно на конвенционалния пазар на реклама, да търсят конференциите като успешна платформа да разпространят своите ключови послания и да стигнат до нови партньори в бизнеса си", коментира Гергана Николова, директор събития в "Икономедиа".
Специалните събития вече са се превърнали в задължителна активност в портфолиото на всяка компания, която цели да се развива, било то промотирайки нови продукти на клиенти или инвестирайки в подобряване квалификацията на работещите.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.