Защо все повече компании инвестират в събития

Големите рекламодатели и компании търсят конференциите като успешна платформа да разпространят своите ключови послания

2019 отново беше силна за пазара на събития. "Остава възходяща тенденцията големите рекламодатели, както и компании, които не участват традиционно на конвенционалния пазар на реклама, да търсят конференциите като успешна платформа да разпространят своите ключови послания и да стигнат до нови партньори в бизнеса си", коментира Гергана Николова, директор събития в "Икономедиа".

Специалните събития вече са се превърнали в задължителна активност в портфолиото на всяка компания, която цели да се развива, било то промотирайки нови продукти на клиенти или инвестирайки в подобряване квалификацията на работещите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар