Акцентираме на отличното обслужване и пълно организационно съдействие
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Акцентираме на отличното обслужване и пълно организационно съдействие

Акцентираме на отличното обслужване и пълно организационно съдействие

Светлин Якимов, маркетинг мениджър на "Регнум Банско апарт хотел и СПА"

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.

Светлин Якимов

Как оценявате развитието на пазара на събития през 2019 г.?

- През 2019 г. в "Регнум Банско апарт хотел и СПА" отбелязваме ръст на търсенето към локацията Банско, интересът определено е по-голям. Надяваме се да се завърне към нива, когато локацията беше бум отпреди години.

Влияние оказва подобрената инфраструктура и завършването на автомагистрала "Струма". Очакваме ситуацията да се подобри още и след пускането на отсечката Благоевград – Симитли.
Що се отнася до конкретна тенденция, се наблюдава увеличаване на събитията, насочени в почти всяка сфера, в това число от малки обучения до тиймбилдинги.

Много разпространени в последно време са мероприятията, свързани с обучението на мениджърските екипи, основно при IT компаниите.

Какви са мащабът и бюджетите на събитията, които се организират в момента в "Регнум Банско"? Кой вид събития са най-предпочитани от клиентите ви?

- Основният обем събития при нас се реализира от средни по големина компании – с 50-200 служители, и от големи – с над 200 заети. Всяка компания има заложен бюджет за организиране на мероприятието, вариращ в зависимост от заявените услуги и предвидените дейности, а също така и цел на провеждане. С най-висока стойност са тиймбилдинг събитията, при които се организират интересни игри, забавления и различни инициативи за служителите. Ние успяваме да намираме баланс между бюджетните рамки и постигане на възможния максимум в резултатите.

Кои компании са двигател на пазара на събития и харчат най-големи бюджети за организиране на събития?

- Най-активни са компаниите, имащи много на брой крайни клиенти. Тяхната цел е да могат да достигнат до тях. Определено най-големи средства заделят IT компаниите, при които акцентът е служителят. Обикновено събитията, които организират, са с цел забавление, разпускане, почивка. Фармацевтични компании и банки залагат на представяне на продукти, обучения.

Наблюдава се и ръст при събитията с насоченост към клиенти на компанията, а не само към служителите. Бюджетите се разпределят към хотели с минимум 4 звезди и все повече се налагат при хотели с 5 звезди, защото предлагат нужния комфорт и покриват всички изисквания.

Основни организатори на събитията са конкретни агенции, които работят с големите компании, но в последно време служители директно търсят настаняване и впоследствие дори и събитието да се осъществи от агенция, служителите активно участват в подбора на локация, комфорт, атракции и др.

Защо според вас все повече компании инвестират в правенето на събития?

- Събитията са задължителна част за всяка компания, която цели да се развива, било то промотирайки нови продукти на клиенти или инвестирайки в подобряване квалификацията на работещите. Наши клиенти споделят, че след събитието служителите са по-мотивирани, по-креативни и изграждат един по-добър екип. Фирмените събития при големите компании се оформят като средство, което обединява всички служители на едно място, особено при компании, опериращи на национално ниво. Известна част от тях тепърва се запознават помежду си на едно такова мероприятие, участват в обучения, семинари, подготвят бъдещи проекти заедно в една приятна и спокойна атмосфера.

Характерно за корпоративните събития е тяхната комплексност. Гостите в зависимост от програмата са в състояние да използват всички услуги в етапа на събитието и е възможно да посетят всички съществуващи точки на обекта: ресторант, СПА център, лоби бар, конферентни площи, паркинг, казино, нашия обект с топли минерални басейни и т.н.

Кои са основните тенденции, открояващи се на пазара с организиране на събития през изминалата година?

- Може би една от основните тенденции е да се обръща персонално внимание по отношение на задържането на служители. Все повече компании осъзнават факта, че при загуба на хора на ключови позиции и неадекватно обучение се търпят значителни загуби. Това кара управлението и структурите в компаниите на най-високо ниво да инвестират средства основно през отдел "Човешки ресурси" или мениджъри на отдели, които правят организация на събития по-често вътрешно в самата компания, но и регулярно през годината на по-далечни локации, където хората се разтоварват психически и раждат повече идеи.

Кои събития вече са отживелица и им се търси нова форма/Как се трансформират корпоративните събития?

- Ако преди години се залагаше предимно на събития, свързани с престоя на служителите на място, свързани с презентации, кафе, зала, обяд, вечеря – сега вече определено имаме развитие на темата на събитието, по-интересни мероприятия и партита за служителите, нещо, което да подбуди повече интереса им.

Какви са предимствата на хотел Регнум Банско апарт хотел" и СПА и какво го отличава що се отнася до събитията?

- Акцентираме на отличното обслужване, на пълно организационно съдействие, на комфорт и удобството за всички гости.

Хотел "Регнум" в Банско разполага с най-голямата база, що се отнася до зали за събития в Банско. Зала "Босфор" примерно е с капацитет 400 места, като тя се подрежда в зависимост от желанията на организаторите и с лекота сменя своята визия на салон за тържества и банкети. Преддверието на залата е с широко и светло пространство и може да бъде организирано като оперативен офис или място за неформални срещи. Освен това то е подходящо за сервиране на напитки и леки закуски по време на мероприятието. Заедно с останалите зали максималният общ капацитет на залите е 600 места. От нас може да очаквате персонален асистент, който да координира цялото събитие от първата заявка до финалното изпълнение.
Интересен факт е, че в последно време имаме запитвания и работим с известни личности, мотиватори, които могат да предложат забавление за участниците, мотивационни семинари, здравословни семинари, планински преходи при тиймбилдингите и др. интересни активности.

Като финал бих споменал, че хотел "Регнум Банско" има свой комплекс в с. Баня с топли минерални басейни - "Регнум баня термал", които са изключително подходящи за разтоварване на нашите гости. За бърза връзка между двата обекта предлагаме и осигурен от нас транспорт.

Светлин Якимов

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK