Производителите на авточасти от Източна Европа трябва да се адаптират към промените в сектора
Eлектрическото бъдеще на автомобилите може да окаже натиск върху държави като Чехия и Словакия


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Производствената линия в завода за части за дизелови двигатели на Motor Jikov Group в Ческе Будейовице е една от най-модерните. Предприятието работи на пълна скорост, тъй като доставя компоненти за камионите Scania на Volkswagen. Модернизирането на завода, което струва милиони долари, е повече от признак за успеха на добре управляван среден бизнес. Ръководителите гледат на иновациите като на въпрос на живот и смърт в бързо променящия се автомобилен сектор, пише Bloomberg.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Една фабрика за части се преоборудва за няколко месеца. Нищо чак толкова шокиращо няма да настъпи - сменят ли се клиентите, ще се откриват нови поточни линии. Естествено, не може да стоиш със скръстени ръце и да чакаш клиентите ти да фалират, без да търсиш нови. Само че последното важи за всеки един бизнес.
Споко. Камионите няма скоро да почнат да се правят на електрика. Там модата не играе, иска се производителност.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.