Производителите на авточасти от Източна Европа трябва да се адаптират към промените в сектора

Eлектрическото бъдеще на автомобилите може да окаже натиск върху държави като Чехия и Словакия

Чехия и Словакия правят повече автомобили на човек, отколкото всяка друга държава в света. В огромната мрежа от производители на компоненти работят почти два пъти повече хора, отколкото в самите фабрики за автомобили
Чехия и Словакия правят повече автомобили на човек, отколкото всяка друга държава в света. В огромната мрежа от производители на компоненти работят почти два пъти повече хора, отколкото в самите фабрики за автомобили    ©  Reuters
Чехия и Словакия правят повече автомобили на човек, отколкото всяка друга държава в света. В огромната мрежа от производители на компоненти работят почти два пъти повече хора, отколкото в самите фабрики за автомобили
Чехия и Словакия правят повече автомобили на човек, отколкото всяка друга държава в света. В огромната мрежа от производители на компоненти работят почти два пъти повече хора, отколкото в самите фабрики за автомобили    ©  Reuters

Производствената линия в завода за части за дизелови двигатели на Motor Jikov Group в Ческе Будейовице е една от най-модерните. Предприятието работи на пълна скорост, тъй като доставя компоненти за камионите Scania на Volkswagen. Модернизирането на завода, което струва милиони долари, е повече от признак за успеха на добре управляван среден бизнес. Ръководителите гледат на иновациите като на въпрос на живот и смърт в бързо променящия се автомобилен сектор, пише Bloomberg.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал