LVMH тества границите на лукса

Може ли шик конгломератът да се разрасне още

Американската марка Tiffany & Co ще стане 76-ят елемент от парижката група, присъединявайки се към Louis Vuitton, Dior и шампанското Veuve Clicquot
Американската марка Tiffany & Co ще стане 76-ят елемент от парижката група, присъединявайки се към Louis Vuitton, Dior и шампанското Veuve Clicquot
Американската марка Tiffany & Co ще стане 76-ят елемент от парижката група, присъединявайки се към Louis Vuitton, Dior и шампанското Veuve Clicquot    ©  Reuters
Американската марка Tiffany & Co ще стане 76-ят елемент от парижката група, присъединявайки се към Louis Vuitton, Dior и шампанското Veuve Clicquot    ©  Reuters
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Бизнесът с луксозни стоки се превърна в терен за развитие на няколко гигантски конгломерата.

Акциите на LVMH са поскъпнали три пъти през последните пет години, включително 60% от януари досега.

Какво да си купи група за луксозни стоки, която притежава всичко? Повече диаманти, разбира се. На 25 ноември LVMH, вече световният лидер в сектора, обяви, че купува Tiffany & Co, където трейдъри от Уолстрийт харчат малко пари, за да подобрят шансовете си да превърнат приятелките в годеници. Американската марка ще стане 76-ят елемент от парижката група, присъединявайки се към Louis Vuitton, Dior и шампанското Veuve Clicquot. Колко още части могат да се поберат под корпоративния чадър на Бернар Арно, изпълнителния директор и най-голям акционер на LVMH?


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал